90 dk süren operasyon sonucu 20 yaş dişimden kurtuldum. Ağzım yırtılcak, çenem kırılcak sandım. Seneyi inşallah bununla kapatırım. Bir geçmiş olsununuzu alırım. 😃
20’lik dişim sonunda alındı. Geçmiş olsun demek yok mu?
Geçmiş olsun Çok zor bir ameliyat aslında. Ben çenem kırılacak diye çok stres yapmıştım. Çekim esnasında Çene kemiğimin esnediğini hissediyordum zor da olsa geçti gitti.
Sağol. Ya gerçekten çene kırılması olayı var 20'lik dişlerde. Ben dişten falan geçmiştim çenenin kaynaması çok zor çenem kırılmasın diye dua ediyordum😀
çok geçmiş olsun bende çektirdim zannediyordum çekilmemiş ağzımda çürümüş üst 20lik onu aldırıcam ameliyatla da randevu bulamıyorum inşallah o kadar uzun sürmez