20’lik dişim sonunda alındı. Geçmiş olsun demek yok mu?

90 dk süren operasyon sonucu 20 yaş dişimden kurtuldum. Ağzım yırtılcak, çenem kırılcak sandım. Seneyi inşallah bununla kapatırım. Bir geçmiş olsununuzu alırım. 😃
20’lik dişim sonunda alındı. Geçmiş olsun demek yok mu?
20’lik dişim sonunda alındı. Geçmiş olsun demek yok mu?
Cevapla