Diyetteyim ama sanırım bozcam. Motive eder misiniz?

Yaklaşık 10 gündür günde sadece 2 öğün yiyorum. Paketli gidalari vs. biraktım. Onun dışında da çay ve şekersiz kahve tüketiyorum sadece. Şu an çok açım noodle yiyip bozmak istiyorum. Motive edin bozmayım lütfennn 🙏🏻
Güncellemeler
+1 yıl
Bozmuyorum arkadaşlar en iyisi uyuyayım bir an önce sabah olsun kahvaltı yapayım 😄
Diyetteyim ama sanırım bozcam. Motive eder misiniz?
Cevapla