Yaklaşık 10 gündür günde sadece 2 öğün yiyorum. Paketli gidalari vs. biraktım. Onun dışında da çay ve şekersiz kahve tüketiyorum sadece. Şu an çok açım noodle yiyip bozmak istiyorum. Motive edin bozmayım lütfennn 🙏🏻
Güncellemeler
+1 yıl
Bozmuyorum arkadaşlar en iyisi uyuyayım bir an önce sabah olsun kahvaltı yapayım 😄
Diyetteyim ama sanırım bozcam. Motive eder misiniz?
Sakın bozma çok yakın zamanda on iki kg verdim gerçekten muhteşem bir his devam et ve sürece güven. Bu arada kendini çok kısma arada ödüllendir
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Canim yanlış diyet yapiyosun. O diyeti bozarsin ustunede kilo alirsin sen. Az az sık sık yiyeceksin. Ara öğünde yogurt, kuruyemis falan bastiracaksin o mideni. Bol su tuketeceksin. Arada bir kucuk bi dilim tatlini da yiyeceksin
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Bence vaz geçmeyin devam edin
Eğer bırakırsan pişmanlık duyarsın o kadar emeğin boşa gidicek yapabilirsin inanıyoruz sana 👐🏻👐🏻👐🏻
Yaa teşekkürler evet kendime inanmam lazım, dayanacağım 🙏🏻
Evet sonra tartıya çıkacaksın emeklerinin karşılığı gitmiş kilolar gelmiş fit vücutlar 👯♀️
Nasıl bir devrik cümle kurmusum bı dk
Evet sonra tartıya çıkacaksın emeklerinin karşılığını almışsın. Gitmiş kilolar gelmiş fit vücutlar 👯♀️
Sen buraya kadar düştüysen birazdan gömersin yarım ekmeği
Yarim ekmeğim bile yok yurtta kalıyorum yok dayanıyorum hiç bir şey gommeyecegim. O 5 kiloyu vereceğim 💅🏼
hadi koçum göster kendini
Sakın bozma çok yakın zamanda on iki kg verdim gerçekten muhteşem bir his devam et ve sürece güven. Bu arada kendini çok kısma arada ödüllendir
Canim yanlış diyet yapiyosun. O diyeti bozarsin ustunede kilo alirsin sen. Az az sık sık yiyeceksin. Ara öğünde yogurt, kuruyemis falan bastiracaksin o mideni. Bol su tuketeceksin. Arada bir kucuk bi dilim tatlini da yiyeceksin
Sık yiyince olmuyor bana uygun değil sık sık yemek yemek. Aksine daha çok kilo alıyorum o şekilde.
Sadece sık kısmını alma "az" da yaziyor orda😜👍
Az tüketemiyorum işte onun için bu 2 öğün olayı daha iyi. O şekilde kendimi sürekli aç hissediyorum. 😅
Bir bardak su icip uyu en iyisi😊😊
Aynen uyuyorum iyi geceler
Ben de kola içiyorum oh mis
Hiç sevmem zaten kolayı canımı cektiremedin yani 🤣
Yanında çig köfte de var :D
Off sipariş edesim geldi cidden. Hiç acıman yok kanka 🥲
ne lazım
Motivasyon konuşması ya da diyet ile ilgili tavsiyeler 😅
arkadaş mı
telkin arkadaşı