İlacı içtiğimi unutup bir daha aldım. Çok korktum, şu an ne yapmalıyım?

İlaç biraz ağır ve kalbimde şu an da çok çarpıntı yapıyor. Ne yapsam bilemedim. Baş dönmesi ve nefes darlığı var. İnternette çok abartılı şeyler yazıyor. Doktoruma yazdım ama oda müsait değil şuanda. Yarın işe gidicem. Geçer mi sizce?
İlacı içtiğimi unutup bir daha aldım. Çok korktum, şu an ne yapmalıyım?
Cevapla