İzmir'de Devlet Hastanesi’nde görev yapan 37 yaşındaki psikiyatri uzmanı doktor Kadir Coşkun evinde kendini asarak intihar etti.

Psikiyatriye kesinlikle inanmıyorum tamamen zaman kaybı. Sizin düşünceleriniz neler?
İzmir'de Devlet Hastanesi’nde görev yapan 37 yaşındaki psikiyatri uzmanı doktor Kadir Coşkun evinde kendini asarak intihar etti.

Psikiyatriye kesinlikle inanmıyorum tamamen zaman kaybı. Sizin düşünceleriniz neler?
Maalesef zaten insanları doktor tedavi etmez sadece nasıl tedavi olacağını söyler. mesela neden mutsuzsun diye sorar. sevgilim yok der. o zaman sevgili bul der. ilaçlar sadece geçici süre rahatlama verir
kendisi üç sene boyunca benim doktorumdu. beni dip noktasından tutup çıkardı. yol gösterdi. yaşamı nasıl kolaylaştıracağımı öğretti diyebilirim. nasıl katlanacağımı belki de... hoş bir kaç senedir tüm öğretilerini unutmuş gibiyim. hala daha keşke kadir beyle konuşabilsem dediğim çok an oluyor. hele ki hayatımın bu döneminde yanımda olsa çok güzel olurdu. umarım kendisi için seçtiği yolda mutludur.
beni orada beklediğini biliyorum kadir hocam :)
Cevap
1Cevap
Adam illa psikolojik sorundan intihar etmek değildir bu
Felsefi çıkmaza da gitmiş olabilir
Kimbilir ne dertleri vardı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?