Geçmeyen kuru öksürük ve akan geniz akıntısı yaşayan var mı?

Yok abi kurumuyo bu geniz akıntım var hissediyorum kuru öksürükte boğazımdan kopuyo gibi balgam geliyor. Ama o da geniz akıntım yani. Antibiyotik iğne oldum. Boğaz ağrımla başladı geçti o şimdi bu kaldı napcam artık gidicem doktora galiba ama doktor zamana bırakıcaksın antibiyotiğini aldın dedi daha fazla ilaç gereksiz dedi acildeki doktor zamana bırakıp yemene bağışıklığını güçlendirmene bakcaksın dedi. Ayriyeten başka doktora gitmeye gerek var mı ki

Güncellemeler
+1 yıl
Sebebi sanırım reflüymüş arkadaşlar
Geçmeyen kuru öksürük ve akan geniz akıntısı yaşayan var mı?
Cevapla