Bak senin sorunu okuduktan sonra bu cigkoftecinin önünden geçerken sordum ona senin sikintini öyle birşey yapmaz dedi eğer yapmışsa da çok açılı yemistir dedi.
Bu arada senin aldığım o ilaç şu an en kalite en güzel ilaç sancini keser ve eğer evde isen git bir kovaya sıcak su koy ayaklarını içine sok karnına da battaniye sar dikkat et zaten havalar sogudu37 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim :)
- +1 yıl
Rica ederim ne demek insaniz da bizde
Ne demişler komsu komşunun külüne muhtaçtır.
Seninki muhtaclik değil ama yardımcı olmakta bizim insanlık gorevimiz sana çok geçmiş olsun gerçi erkekden boyle cevap aslında zor alınır ama iste kurunun yaninda yaşta yanar misali ne yapsak bizde kotu oluyoruz neyse sen iyi o yeter ( bu yalakalik değildir insanlık tir)
Soran+1 yılYanlış anlamadım zaten insanlığınız için teşekkür ederim bazıları belli bir yaşa gelmiş ama hala insan olmayı öğrenememiş "bizene geber" diyebiliyorlar. Çok sağolun :)
Soran+1 yılNe güzelde konuştun hislerime tercüman oldun :)
- +1 yıl
Bence doğrular her zaman güzel konuşturur insani dürüst olmak lazim ben kendimi bir bayan yerine koysam acaba hoş olurmu diye çok düşündüm ya da benim anlama bacima öyle davranilsa hoşuma gidermi diye çok düşündüm hiçte hoş bir durum değil bu soruyu soran benim sevgilim de olabilirdi
Soran+1 yılÇok doğrusun teşekkür ederim :)
En İyi Cevaplar
+1 yılhttps://i.hizliresim.com/5pvENq.png allah seni kahretmesin
202 Yorumla
Soran+1 yılO eski halimden eser yok şimdi :(
Burada kızlar sorsan b ledaha çok erkekler cevaplar bilmiyor musun? :) geçmiş olsun o ilacın ismini de yeni duydum nereden buldun kıııs :D mümkün olduğunca içmemeye çalışmalı. Çiğ köfteyi de artık ne kadar yediysen :P Bir de zaten vücut bu dönemde resetliyor kendini ondandır bağırsak faaliyetlerin. Bulantı kusma yaşamadığına şükret bence :D
05 Yorumla
Soran+1 yılBulantı oluyor bazen zaten bütün adet belirtilerini yaşıyorum sıkıntı büyük :D
Soran+1 yılAy canım helva çekti :D
Soran+1 yılAşerdim kız gülme :D
+1 yılMaxaljin, majezikle aynı etken maddeye sahip. Mutlaka etki eder ama zaman alır. Sıcak su torbasıyla ayaklarına sıcak su koyabilirsin ve papatya, kekik, adaçayı gibi bitki çayları tüketebilirsin daha çabuk etki eder. Tecrübeyle sabit :)
14 Yorumla
Soran+1 yılÇok çok sağol canım :) insanlık gösteremeyen bazı varlıklar var insan olanları görünce seviniyorsun :)
- +1 yıl
Rica ederim, Geçmiş olsun :)
Soran+1 yılTeşekkürler :)
- +1 yıl
Eic için teşekkürler :) Umarım işe yaramıştır :)
Kızlar Ne Diyor
Çiğköfte ile alakası yok sadece acılı yediysen bu sindirimi hızlandırır buda adetken kabızlıktan iyidir tavsiyem adetken uterusun en doğru pozisyonu yüzüstü yatmak ve sıcak su torbası yardımıyla kasıklarını sıcak tutmak illa ilaç dersen buscopan öneririm :)
12 Yorumla
Soran+1 yılBağırsaklarım çalıştığı için ağrıyor zaten afedersin tuvaletim geldiği için karnıma ağrı yapıyor ishal gibi olduğun için koşa koşa gidiyorum ama ağrı geçmiyor çünkü hem tegl ağrısı hemde tuvalet ağrısı karıştı. Teşekkür ederim bu ilacı bugün çok tavsiye ettiler artık bunu kullanacağım :)
Gizli Üye(25-29)+1 yılNe alaka ki ben yiyorum bir sorun olmuyor herkesin vücudu farklıdır sonuçta sana önerim buscopan ilacını iç ağrı kesici ilacı ama regl ağrısını 15 dakika icinde kesin geciriyor yan etkisi yok kesinlikle çok iyi bir ilaç zararı da yok adeti kesme gibi falan tüm arkadaşlarım ve ben bu ilaç sayesinde adet gününü geçiriyoruz tavsiye ederim:)
13 Yorumla
Soran+1 yılEvet daha önce duymuştum ondan kullanayım ama doktora mı yazdırıyorsunuz siz? :)
Cevap sahibi+1 yılHayır eczaneye gidip alıyorsun direk receteye gerek yok fiyatı da 5 mi ne öyle bir seydii
Soran+1 yılTamam canım teşekkürler :)
En çabuk IVyolla verilen ilaç etki eder. Yani damariçine enjekte edilen. En geç etkide oral yoldan alınan İlaçtır. yani haplar. Biraz bekle geçer hemen etki etmez... Tıbbi oldu ama anlamışsındır...
14 Yorumla
Soran+1 yılİçeli 6 saat oldu tatlım geçti çok şükür :)
Soran+1 yılTeşekkür ederim :)
+1 yılSendeki durumu bende yaşadım nasıl bir ağrı acı oldugunu iyi bilirim regl iken sadece cig köfte değil sütte icmeyin tecrübe konusuyor burada :D:D
18 Yorumla
Soran+1 yılSüt mü ilk defa duydum :D
- +1 yıl
Bu arada erkek cevap cok fazla erkekler regl olsaydı keske :D
Soran+1 yılHahah evet bu acıyo tatmalarını isterdim :D
- +1 yıl
hahaah pedi nasıl takarlardı acaba önlerinde delik model olan ped üretirlerdi herhalde :D
Soran+1 yılHahahahahahahahahah ya güldürdün :D halı sahaya maça gidicekler "ay kanka özel günümdeyim gelemem" :D "kanka arkamda bir şey var mı?" :D
- +1 yıl
ahahahaha kanka pedin var mı regl olmusum hahaha :D
- +1 yıl
düsünsene biz regl oldugumuzda yakalandıgımızda cantamızı arkamıza koyarız onlarda öyle yapıyor felan :D ben bu konuyu soru acayım en yisi :D:D
Soran+1 yılAllah biliyorda vermiyor ahahhajsksksks :D
Tahmin edebiliyorum tatlim bol ilik su tüketmeye calis gecmis olsun
11 Yorumla
Soran+1 yılSağol canım :(
+1 yılböyle bir şey olduğunu bilmiyordum :O sonuncusu benim de çok kötü geçti ilk iki gün ama sonra düzeldi.
11 Yorumla
Soran+1 yılBenimde ilk gün feci geçiyor sonra düzeliyor
+1 yılSıcak bir duşa girmeni öneririm ağrılı dönemlerinde hemen ilaca yönelme çok iyi geliyor gerçekten... eğer geçmezse ılık ballı su iç en son ilaç ;) geçmiş olsun
11 Yorumla
Soran+1 yılÇok sağol canım bir dahakine bunları deneyeceğim :)
+1 yılRegl Olucam
2 Güne Kalmaz
Canım Cekti
Regl ıken Yarım Porsiyon
Yemişligim Var Bana
Birsey Olmuyor Tuvaletede Cıkıyorum
Gerci Kisiden Kisiye Göre Degişir
Regl ıken Belim Basım Karnım
Agırmaz Uyusmaz Zaten Genelde Sinirli
Oldugumdan Davranışlarımdada
Degişilik Yok
Acaba Benimki Sahte Reglimi
Alayımız Senin Gibi
Bende Var Tuhaflık03 Yorumla
Soran+1 yılBence kişinin ağrı eşiyle dayanıklılığıyla falanda ilgili olabilir. Başta bende de olmazdı sonra bir kaç kişiye söyledim benimde olmaya başladı hem başdönmesi hm başağrısı sort ağrısı karın ağrısı hepsi bende mevcut anam :D
- +1 yıl
Kolay Gelsin
Sana
Okurken Ben
Kötü Oldum :D
Soran+1 yılAman Allah kimsenin başına vermesin hepsini birden yaşıyorum çok zor :D
+1 yılöncellikle geçmiş olsun ve bizi uyardığın için çok tşkler canım
11 Yorumla
Soran+1 yılSağol canım rica ederim :)
Gizli Üye(30-35)+1 yılAdetken ilaç kullanman doğru değil tatlım kan akışının ddengesini bozuyosun. Çok geleceği varsa az , az geleceği varsa çok gelir. Sıcak sudanda uzak dur ağrıyı arttırır su bol tüket.
13 Yorumla
Soran+1 yılİlaç tüketmemeye çalışıyorum ama dayanamadığım zaman içmek zorunda kalıyorum :)
Cevap sahibi+1 yılAnlıyorum canım. Umarım geçer bu ağrılı dönemlerin :)
Soran+1 yılAmin :)
- Özel Günler & Hijyen konusunda 1,6b cevap paylaştı.
+1 yılGecmis olsun
bence o senin bunyen ile alakali bir durum.. agri kesici kullanmam ne derece dogru bilmiyorum. .16 Yorumla
Soran+1 yılDayanamayacağım noktaya gelince mecbur kullanıyorum yoksa masajla ayağa sıcak yapmayla falan geçiriyorum...
- +1 yıl
Anlayabiliyorum bir arkadasimda cok agir geciriyordu. .. aynen sicagi karnina degil ayagina koy.. iltahap p falan varsa sicakla dagilir.. iyisin gecti mi biraz
Soran+1 yılEvet geçti çok şükür hafif bir ağrı var ama onada katlanıyorum :)
- +1 yıl
Sevindim. adina. yelek pofuduk ev ayakkbilari giyi iyi geliyor
Soran+1 yılEvet kendimi sıcak tutunca geçiyor sağol canım ilgin için Allah razı olsun :)
- +1 yıl
Ne demek kiz dayanismasii :)) amin senden de
Parol iç tatlıım iyi gelir 'birde sütlü türk kahvesi yap kendine 'yarım saatde uyu kendine gelirsiin :)
13 Yorumla
Soran+1 yılAa değişikmiş teşekkür ederim :)
Soran+1 yılTamam tatlım çok sağol 😘😇
Gizli Üye(30-35)+1 yılCanım benim benmde çok ağrım oluyo hemde Çiğ köfte yemeden ağrıyor iğne vurunuyorum ben ya da iğnenin ilacını içiyorum doktor vermişti çok ağrım oluyo diye ilacın ismi DİKLORON hemen geçiriyo ya da doktora git ağrım çok oluyo de. çiğ köfteyle alakası yokturdur bence
02 Yorumla
Soran+1 yılÇiğköfteyle alakası yok biliyorum canım sadece ağrımı çoğalttı afedersin ishal gibi yaptı tuvaletim gelince karnım ağrıyor adet aancaıyla birleşince çok şiddetli oldu. Bir dahakine çok ağırırsa aklımda olsun teşekkür ederim :)
Cevap sahibi+1 yılrica ederim üzüldüm adına hiç çekilmiyo o ağrı yaa :(
bol bol su iç benim regl sancıma cok iyi geliyor belki sanada iyi gelir
11 Yorumla
Soran+1 yılEvet suyu duymuştum teşekkür ederim :)
Melisa cayi ic adet sancisina cok iyi geliyor hemde gerginligini aliyor
12 Yorumla
Soran+1 yılEvet süper olur çünkü çok gergin oluyorum teşekkürler :)
Kanki ne alaka ya :D ama geçmiş olsun ben ağrısız geçirdim çok şükür :D şimdi nasılsın :D
15 Yorumla
Soran+1 yılKanka ishal gibi oldum öyle oluncada tuvaletim gelince karnım ağrıyor gidip yapıyom geçmiyor ama şiddeti diniyor hem regl sancısıyla ikisi birleşip beni öldürmeye kalktılar :D
Soran+1 yılKabızlık daha kötü :D
Soran+1 yılOof ben dee :D
+1 yılağır ağrı kesiciler kullanmamaya dikkat et bebegim. dedigini bilmiyorum ama paroldan sasma :) geçmiş olsun
14 Yorumla
Soran+1 yılParolu ilk defa bu sitede duydum :)
- +1 yıl
en hafifi. :D
Soran+1 yılAaaa bilmiyordum bak :D
- +1 yıl
:))
Gizli Üye(30-35)+1 yılmajezik iç, ağrıyı hemen geçiriyor, hemde hiçbir yan etkisi yok, adet süresini falan uzatmıyor
12 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkürler canım :)
Cevap sahibi+1 yılrica :)
+1 yılmajezık okadar da ıyı bır ağrı kesıcı değil. apranax içseydın.
14 Yorumla
Soran+1 yılHerkes ayrı bir ilaç söylüyor :)
- +1 yıl
sen apranax iç:) ama mıden sağlamsa tabı yoksa daha beter olursun bak şimdi geldı aklıma
Soran+1 yılYok midem sağlam değil :)
- +1 yıl
içme içme:)
Maximus ic canim ezcacym bn bnmde agrilarm cok oluo bu ilaci icnce brsym klmior
18 Yorumla
Soran+1 yılAdete etkisi var mı canım?
Soran+1 yılEtkisi derken kesme falan onu demek istedim :) adetimi kesmez dimi? :)
Soran+1 yılKesmesinde, sulandırması önemli değil :) sağol canım :)
- +1 yıl
Ya muhabbete bakarmisin sulandiriyo felan ögggg 😷😷😷😷😂😂😂
Soran+1 yılYa sen harbi ergensin 🙋🙋🙋
Gecmis olsun, umarim agrilarin gecmistir.
Ayrica tavsiyen icin tesekkürler.11 Yorumla
Soran+1 yılRica ederim canım çok sağol :)
+1 yılIlık suya bal tatarçın ve limon suyu karıştırıp ic en iyi çözüm bu
12 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim canım :)
- +1 yıl
Rica ederim:)
Parol al bidakine emi... Hem bn çok yiyorum bana bişi yaqmıyor senin bünye sıkıntılı :^^
14 Yorumla
Soran+1 yılParol adet ağrısı için mi kız :D
Soran+1 yılOov tamam şekerim sağolasın :D
Gizli Üye(30-35)+1 yılSicak bir seyler icmek mutlaka iyi gelecektir canim gecmis olsun :(
11 Yorumla
Soran+1 yılÇok sağol balım :(
+1 yılyahu soruya cevap vermek ıstemedım :D
bı fıkrım yoktu acıkcası
ama o kadar cok canlı yayında gördu kı en son cevap yazayım dedım
karın agrın ıcın gecmıs olsun
mutlu gunler :)01 Yorumla
Soran+1 yılAhahahha :D teşekkür ederim sadece erkekler cevap yazıyordu bir hemcinsimi daha görmek güzel oldu iyi sabahlar :D
Gizli Üye(36-45)+1 yılBiri cigkoftemi dedi :)) cigkofte mutluluk hele adetken dusen mutlulugumu cikaran en buyuk etken o bikeremm
15 Yorumla
Soran+1 yılBeni ishal yaptı hiç mutlu değilim :(
- +1 yıl
Igrencsin soran yaaaa 😂😂😂😂
Soran+1 yılYa oğlum de get her yerden çıkma sana ne 😁😝
Cevap sahibi+1 yılAhaha... Ishali saymazsak bak mutlu ediyo ama dimi cig kofte.
Soran+1 yılEvet ben çok seviyorum :)
Canım ya Allah kolaylık versin valla umarım hemem kurtulursun bu acidan hemen :)
11 Yorumla
Soran+1 yılşu an geçti zaten sağol canım :)
Çiğköfte dışında aynı durumdayım. Sıcak su torbasıyla yapışık geziyoruz :(
16 Yorumla
Soran+1 yılKarnına koyma ama çok tehlikeli :(
Soran+1 yılAma eğer mikrop iltihap varsa yayar sıcak dikkat et :( ayaklarına koyman daha iyi birde ayaklarını karnına çek :(
Soran+1 yılGeçti işte hafif bir ağrı var onada dayanıyorum :(
+1 yılAyaklarini sicak bir suya koy. Yavaş yavaş diniyo agrisi :) Geçmiş olsun.
14 Yorumla
Soran+1 yılSağol canım onu da deneyeyim :)
- +1 yıl
Dene dene denemekten zarar gelmez :)
Soran+1 yılEvet bu durumdayken hiç gelmez :)
- +1 yıl
Ahahah bol sans :)
Ponstan adlı ağrı kesici de özellikle regl sancılarında etkilidir. Öneririm
03 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim :)
Soran+1 yılAy valla sağolun bir sürü ilaç ve tedavi listem oldu :)
- Daha fazla (26)
Erkekler Ne Diyor
+1 yılYarında günümdü, bugün çiğ köfte yemeği düşünüyordum sağ olasın
151 Yorumla
Soran+1 yılRica ederim tatlım
kızlarımız ağır kezo kızlara bile tirp atmaya başlamışlar cevap vermiyorlar :) vermidon ağrı kesici kullan ayaklarını sıcak tut. yapacak biri varsa karnına ve beline mesaj yapsın.
12 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim ilginiz ve insanca yorumunuz için keşke bütün herkes böyle düzgün yorumlar yapsa 2 dakika insan olsa :)
- Özel Günler & Hijyen konusunda 679 cevap paylaştı.
+1 yılDediklerimi yaparsan adet ağrına yardımcı olur ilaç içmeseydin keşke, 1 bardak sıcak suya 1 çay kaşığı tarçın, 1 çay kaşığı bal ve yarım limon suyu katıp iç.
14 Yorumla
Soran+1 yılEvet sonradan söylediler bundan böyle ilaç yok söylediğinizi uygulayacağım çok teşekkürler
- +1 yıl
rica ederim,
ilaçlar daha kötü yapıyor zaten bitmesini önlüyorlar doğal yollar var, ben bu formulü sadece bu siteden 5 kıza denettim hepsi olumlu sonuç aldı
Soran+1 yılBen de deneyeceğim tekrar teşekkürler :)
- +1 yıl
rica ederim :9
Sen ölme gizli, sen bize lazımsın. :)
Ağrıya odaklanma, güzel şeyler düşün.
Daha romantik şeyler de söylerdim ama,
uyku pirelerim bekliyor, hadi iyi geceler,
geçmiş olsun.11 Yorumla
Soran+1 yılAaah sağol düşünmeyeye çalışıyorum, iyi geceler :(
Maalesef o bol acılı çiğköfteden dolayı yaşadığın gaz sıkışması için ağrı kesici yetmez. O gazı tahliye etmeden de geçmez..
02 Yorumla
Soran+1 yılAcılıda yemedim ki
- Özel Günler & Hijyen konusunda 1b cevap paylaştı.
+1 yılO değilde salçalı ekmekten soğudum buradan birisinin yüzünden senin yüzünden de Çiğ köfte yemicem en sonunda daya yiceniz hepiniz :@ :( :( :))
17 Yorumla
Soran+1 yılAklınız fikriniz yemekte biz burada ölüyoz :(
- +1 yıl
SSK var bende üzerimden gözükebilirsin ;) gidelim mi doktora?
Soran+1 yılBenimde ssk var sağol :(
- +1 yıl
Nasıl oldun yaşıyon inşallah? :/
Soran+1 yılİyiyim çok şükür :)
- +1 yıl
Allah iyiliğini versin gıcık korkuttun beni :/ :))
Soran+1 yılAmin cümlemize sağol :)
Kabiz olsan onuda yazacakmydn merak ediyorum ne igrencsin yaa :/
119 Yorumla
Soran+1 yılYa deli misin karnımın ağrısından bahsettim sadece ne var bunda
Soran+1 yılKabızım ben yapamıyorum yardım edin :D
- +1 yıl
Kardesim sen derhal halat bu bende bir arac onu ordN asilmaliyiz :D
Soran+1 yılYa hahahah gidin burdan :D ağrı yaptığını söyledim sadece siz çok insancılsınız sağolun ağrıdan ölüyorum hala ne diyorsunuz 2 dakika insanlığa davet ediyorum
Soran+1 yılGeçmedi hala ağrıyor ama dayanılmayacak gibi değil... Ayrıca sağlığım söz konusu insanlık bekliyorum
Soran+1 yılYok ama taliplerimi deneyebilirim :D
Soran+1 yılAaay çokta cömertsin sağol :D
Soran+1 yılHer zaman olan bir şey her ay doktora mı gitcez hap içiyoz işte :D
Soran+1 yılAynen haklısın
+1 yılMajzeik kullanıo bir kaç arkadaşım o sancılar için. Tavsiye ederim
12 Yorumla
Soran+1 yılEvet doğru, teşekkür ederim :)
- +1 yıl
Majezik olacak bu arada yanlıs yazmısım. Birde daha yüksek acı nın diğerini unutturdugunu okumustum bir yerde. Tercih senin tabii 😃😃
+1 yılBu hep tahrik edip kaçtığınız erkeklerin ahı işte 😃
220 Yorumla
Soran+1 yılHe ok :D
- +1 yıl
Ama öyle ben hep öyle beddua ederim 😊
Soran+1 yılPislikkk sizinde testislerinize tekme gelsin 😒😒
- +1 yıl
Öyle beddua etme kocan olacak kişiyede gelebilir sonra hani çocuk kocacığım demede 😄
Soran+1 yılO zaman sana gelsin bu tekmeler 😁
- +1 yıl
Kader kısmet işi olduki seninle evlendim sonra kızma ama 😊
Soran+1 yılHer kıza bakıp tahrik olan biriyle evlenmem heralde :D başı yerde gezsin bir zahmet sonra sorarım onakim bu gözlerindeki yabancı" diye :)
- +1 yıl
Her kıza bakıp tahrik olduğumu nerden çıkardın acaba 😊
Soran+1 yılHer kıza olmasada bakıp tahrik oluyorsun kendi ağzınla söylemedin mi beddua ediyorum diye? :)
- +1 yıl
Ben onu burdaki sorularda oralarını buralarını açan kızlar için dedim 😊 yolda yürürken kızlara bakarak tahrik olacak abazanlardan değilim bakmam bile hatta burdaki kızlar için şu ses kaydını yaptım dalgaya alıyorum https://vocaroo.com/i/s1zp18lLPHro 😊
Soran+1 yılSabah dinlesem ayıp olur mu şu an dinleyemiyorum :(
- +1 yıl
Peki 😊
Soran+1 yılHayırlı sabahlar :)
- +1 yıl
Peki sanada hayırlı sabahlar gizli 😊 bu arada yediğini çıkarabildinmi bari 😁
Soran+1 yılSorma ne haldeyim sorma kederdeyim sorma yangınlardayım :D 🙊😂
- +1 yıl
Kıyamamm 😊 dostum bence geç wcye ordan yazışalım çıkar kurtul 😂
Soran+1 yılşu an yok gelirse giderim 😄😄😄🙅🙋🙆👯
- +1 yıl
Hıı sen kimsin bu arada tanışabilirmiyiz 😊
Soran+1 yılGel tanışalım önce ben kısaca F. D ama sen bana uzun uzun seni seviyorum de :D
- +1 yıl
Ahahah oldu seni severim bir ara 😊 bende kısaca m ama sende bana uzun uzun bahattin abi de 😊
- Özel Günler & Hijyen konusunda 392 cevap paylaştı.
+1 yılSanci için BUSKOPAN iyi geliyor dr bana sanci var mı demişti bunu verdi :))
03 Yorumla
Soran+1 yılNe sancısı sizin ki? Geçmiş olsun
- +1 yıl
Karin sancisi, bende yedigim birsey dokunmus ve ishal olmustum dr sanci var mı dedi evet dedim buskopan yazdi
Soran+1 yılAnladım çok geçmiş olsun
geçmiş olsun. sıcak su torbası varsa doldur karnına koy regl agrılarını azaltır.
03 Yorumla
Soran+1 yılKarna sıcak su koyulmaz mikrop ve iltihapların yayılmasına sebep olur zararı vardır. Ayağa koymak daha iyi şuanda koydum zaten :) yinede teşekkür ederim :)
Soran+1 yılYok estağfirullah öyle demeyin :)
Acil çiğ köfteci bulmam lazım canım çekti bak şimdi :))
07 Yorumla
Soran+1 yılÇok kötüsün :(
Soran+1 yılYaa git ye uuf :(
Soran+1 yılHıı istemez :(
Soran+1 yılTeşekkür ederim :(
Evet kızlardan cok erkeklerin vermesi enteresan :D erkeklerin cogu gizli Jinekolog çünkü ha bu arada endiselenme benim kiz arkimdada ayni durum vardi sarimsak ye ve tabiki majezik :/
01 Yorumla
Soran+1 yılSarımsak mı? :D ilk defa duyuyorum :D
+1 yılTatlı tatlı yemenin acı acı osurması olurmuş derler atalarımız. D
12 Yorumla
Soran+1 yılAslında öyle değildi ama kibar yazmışsın :D
- +1 yıl
ben böyle biliyorum diğerini bilmiyorum :)
Gizli Üye(30-35)+1 yılÖneri için sağ ol bundan sonra bende reglm yakınken yemem :D :D
350 Yorumla
Soran+1 yılTamam canım aklında bulunsun yani unutma :D ölüyorum ben burada sen geç dalganı :D
Cevap sahibi+1 yılBaşka neler yemeyeyim saysana bir ya ben ilk kez olcam. s :D Ya şaka bir yana geçmiş olsun. Hapınızı mapınızı evinizde bulundurun bunu da mı ben söyleyeyim? :D Bu arada çiğköfteyi çok severim ama sivilce yapıyor diye yiyemiyorum yağlı salçalı şeyler dokunuyor cildime maalesef. Çok konuştum :D
Soran+1 yılKafeinden uzak dur, mesela ben bugün çay kahve tükettim ölüyorum :D
Cevap sahibi+1 yılHer ay bu eziyet çekilir mi l*n :D Yazık ya acıdım valla acıdım :D
Soran+1 yılLa oğlum dalga mı geçiyon :D
Cevap sahibi+1 yılGeçiyordum ama kıyamadım işte :D Eziyet diyorum çekilmez diyorum hak verdim yani sana :D Regliyken aynı zamanda anlama kıtlığınızda oluşuyor :D
Soran+1 yılEn azından ayda bir kıtlık yaşıyoruz sizin gibi her zaman kıt değiliz :D
Cevap sahibi+1 yılRegl öncesi 1 hafta, regl 1 hafta, regl sonrası 1 hafta. Biri size ayın 4 hafta olduğunu söylemeli. :D :D (Cem Yılmaz abimize sevgiler :D)
Soran+1 yılBiz sizin üst modeliniziz oğlum ayık ol :D
Cevap sahibi+1 yılFazla parçalar cihazdan çıkarıldı :D :D
Soran+1 yılEvet aynen öyle biz beynimizi kullanıyoruz siz kullanmıyorsunuz fark ortada :D
Cevap sahibi+1 yılOnun için bütün bilim adamları erkek dimi? :D Kapağın sesi karşı köyden duyuldu canım :D
Cevap sahibi+1 yılAyrıca her zaman kadın-erkek eşitliğinden yanayımdır, yanlış anlama. Son sorduğum soruya falan bakabilirsin. Ben burada şakayla yaklaşıyorum, varsın kadınlar daha zeki olsun her şeyi hak ediyorsunuz.
Soran+1 yılBilimadamı falan hikaye bir kadın her konud beceriklidir her zaman detaycı ve ileri görüşlüdür. Hatta atalay demirci'nin bu konu için söylediği çok güzel şeyler var kendisininde bir hikayesi var. Hem evi hem seni hem çocuğu hem akrabaları hem komşuları yönetebilecek kapasiteye sahibiz evin içerisinde çorabını bile bulamayan varlıklarsınız :D
Cevap sahibi+1 yılYa tatlımcım sen hem regl sancısı çekip hem bana nasıl laf yetiştiriyorsun? :D
Soran+1 yılTeşekkür ederiz bayım :) şu dünyada sevgi büyük ihtiyaç herkes sevmeye sevilmeye muhtaç herkesle dost herkesle arkadaş ömrümüz geçiyor bak yavaş yavaş- nedense bu şarkıyı yazmak istedim :D
Cevap sahibi+1 yılŞarkı alakasız değil güzel olmuş :D Senin mavi boncuk kimde biraz ondan bahset? :D
Soran+1 yılAğrım hafifledi ama içtiğim haptan mıdır uykusuzluktan mıdır anlamadım bende hafif bir başdönmesi falan başladı :D kimsede değil bekarım :D
Cevap sahibi+1 yılTekrardan geçmiş olsun o zaman. :) Hapın kafası şimdi geldi herhalde :D
Soran+1 yılBu neyin kafası bilmiyorum ama midem bulanmaya başladı :D
Cevap sahibi+1 yıl2 tek at düzelirsin belki :D Şaka bir yana soda falan içsen iyi gelir belki?
Soran+1 yılSoda ve kasık ağrısı :D şu an çocuklarım ölüyor ve ben ağrı çekiyorum regl neden oluyoruz hiç bilgin var mı :D
Cevap sahibi+1 yılSodayı midem bulanıyor dedin diye iç dedim? Nerenle okuyorsun be güzelim? :D
Soran+1 yılAy ağrıya odaklıyım şu an üstte ne yazdığıma bile bakmadım :D kıtlık zamanımız mazur görün çok sinirliyim ayrıca yaklaşmayın yakarım :D
Cevap sahibi+1 yılHemen bilmişlik tasladın biz niye regl oluyoruz biliyor musun falan filan :D O kadar biliyoruz insan vücudunu herhalde. :D Tamam hadi anlayışlı anıma denk geldin mazur görüyorum bu seferlik ama bir daha olmasın :D
Soran+1 yılAğrı çekmem güzel bir şey aslında üreme sistemimin çalıştığının göstergesi :D sağol ya sen de anlayışlı olmasan ne yapacaktım :D
Cevap sahibi+1 yılBu dünyaya üremesek de olur aslında.. Ve evet anlayışlı olmasam üzülebilirdin :D Ceza olarak eic falan seçebilirsin cevabı izin veriyorum. :D
Soran+1 yılBilmiyorum düşünmem gerekiyor bu çok zor bir karar :D bu dünyaya çocuk getirmek istiyorum :D
Cevap sahibi+1 yıl7 milyar insan olduk bence yeter :D Ama 1 tane de sen getir seni mi kırıcam 7 milyar 1 oluruz :D :D
Soran+1 yılBir erkek çocuğu şart, kız olupta bu ağrıları çekmesin erkek olsun evladım :(
Cevap sahibi+1 yılGönlüne göre olsun her şey, hayırlısı. :)
Cevap sahibi+1 yılAma kız evladı da bambaşka bence ya insan özenmeden edemiyor o tatlı kız çocuklarına..
Soran+1 yılYa deli misin ben kız çocuk hastayım zaten onları böyle cicili bicili giydirip saçlarını iki yandan atkuyruğu yapacaksın süsleyeceksin yarım yamalak konuşarak etrafta gezecekler bıcır bıcır çok tatlılar :) sen bu dünyaya çocuk getirme fikrine uzaksın sanıyordum :D
Cevap sahibi+1 yılBen çok araftayım ya o konuda :D Bir kızım olsun isterim yani, ama en az bir 26-27 yaşından sonra. O yaştan önce çocuk sahibi olmak daha çok sorumluluk ister.
Soran+1 yılValla kader kısmet ne zaman evleniriz ne zaman olur bilemiyoruz :) evet çocuk büyük sorumluluk istiyor önce kendimiz olgunlaşalım kendimizi büyütelimde sonra çocuk büyütelim :)
Cevap sahibi+1 yılKesinlikle haklısın. :) Kaç yaşındaydın?
Cevap sahibi+1 yılBu arada yaşını sordum ama yanlış anlama, sadece meraktan. Kendimiz büyümeliyiz dedin diye merak ettim..
Soran+1 yıl19 sen? :)
Cevap sahibi+1 yılDoğum günüme 2 hafta var, 19 diyelim işte :D
Soran+1 yılBenden küçüksün :D
Cevap sahibi+1 yılNe yani şimdi evlenemiyor muyuz? :D
Soran+1 yılEvlenecek miydik? :D
Cevap sahibi+1 yılYksa bni kndrdn mı? . s. s Hyllrmle oyndn. s
Soran+1 yılBiz ayrı gezegenlerin insanıyız, ben daha iyilerine layığım sorun bende değil sende üzgünüm :(
Cevap sahibi+1 yılOha ya iki dakikada harcadın beni. :D
Soran+1 yılKüçükmüşsün ama :D
Cevap sahibi+1 yılSanki gerçekten evlenicezde yaşımı sorguluyorsun. :D Ayrıca 1 yaş için kalbimi mi kırıyorsun :D Hele ki bu kadar sohbetten sonra :D Bide cevabımı eic seçmemişken. :D
Cevap sahibi+1 yılBana eic vermeyen eller kırılsın :D Zaten yattığım yerden acıktım gebercem açlıktan..
Soran+1 yılHahaha 1 yaş değil ay olarak küçüksün 95 doğumlu değil misin? :D üzülme karar vericem bir ara :D
Cevap sahibi+1 yılÇok uykusuz kalıp uyuya kalmasam iyi bir insanım aslında. :D Kaç saat oldu ne düşünüyorsun hala :D Ve rica etsem sen bana mesaj atar mısın seni kaybetmeyeyim konuşuruz?
Gizli Üye(30-35)+1 yılNasıl bir agrı ya bu regl adet olunca ne oluyo onu bile bilmiyorum yaş daha 24 cok cahilim anlatsana kızlar regl olunca cokmu sinirli oluyolar
05 Yorumla
Soran+1 yılKişiden kişiye değişir
Cevap sahibi+1 yılKıyamam yazık :) kan felan geliyomuş heralde :)
Soran+1 yılTroll beyler dağalın :D
Soran+1 yılDağılın :D
Cevap sahibi+1 yılHaha :D
Gizli Üye(30-35)+1 yılMajezik Diye ağrı kesici var onu al eczaneden 10 lira falan olucak onu iç süre tut 10 dk sonra sancı acı falan kalmaz ;) :)
19 Yorumla
Soran+1 yılÇok tecrübeli gördüm seni :D
Cevap sahibi+1 yılNe diyon yaa Peçete tuttum regl Döneminde :D fasjlfahs lfajs :D :D Kız harbi acı çekiyordu elimde gittim o ilacı buldum gecenin bir yarısında 17 km gidip o ilacı buldum geldim :D :D :D fasfja skjfklas
Soran+1 yılOhaaa sen adamın dibisin :D
Cevap sahibi+1 yılYok Yaa kim olsa aynı şeyi yapar !! İnsanlığımız Daha ölmedi :) :) :) Şakası bir yana o dönemde hiç çekilmiyonuz yaa gecenin bir vakti hanım efendi için yaptığıma bak birde bana diyo ki sen eczanedede rahat durmamışındır diyo Kızları falan kesmişindir !! :) :) Kız Dediği 40 50 yaşlarında yaşlı bir eczacı... :) :) :)
Soran+1 yılO dönemde sabırlı olacan gardaş çok fenayız :D
Cevap sahibi+1 yılZaten o dönemlerde artık atlamıyorum her b o k un içinde, Sanki o zaman b o k vardı da atladım :D Hastalık geçince Görüşüyoruz artık :D faisfk ka fasfaj k:D :D:D: D
Soran+1 yılVay be yazıklar olsun sana söylediğim lafımı geri alıyorum :D
Cevap sahibi+1 yılDilim yandı bir kere :D :D :D Bir eşşek bile iki defa aynı çukura düşmezmiş :D :D D:D Gel iyilik yap ve seni yerden yere vursun yok öyle yağma :D :D :D :D
Soran+1 yılYazıklar olsun be tüüüü sana :D
gece gece yersen bı de cıg kofte ustune bıde regl baslıyorsa ooo ne guzel dunya:)
00 Yorumlaanasını satım kızlardan çok erkeklermi adet oluyo l*n en çok onlar cevap vermiş :D
14 Yorumla
Soran+1 yılHahahha dimi :D
Soran+1 yılHahahah :D
- +1 yıl
Kiz arkadaslari yuzunden ne yapsin bebeler:))
+1 yılCinsel hayatımın sonu:(((((((
bu soru ne kadar iğrenç
Artık bülbül ötmüyor...19 Yorumla
Soran+1 yılNiye ki
- +1 yıl
Biz o yeri hiç bu şekilde düşünmeyiz.
Zevkimin içine ettin.
Soran+1 yılValla kanlı kanlıda düşüneceksiniz yapacak bir şey yok
- +1 yıl
hiç anlatmasan.
Ben oral da zevk alan bir insanım.
Hayatımı bitirme.
Soran+1 yılYa sanki bilmiyor muydun bunun olduğunu temizleniyoruz yıkanıyoruz heralde
- +1 yıl
Tabiki biliyordum ama aklıma bile getirmiyordum.
- +1 yıl
Sen temiz olmadığını bildiğin bir penis bölgesini aklına getirerek oral yapabilir misin?
Soran+1 yılTemiz olmadığını bildiğin ne demek? Adam işiyor ordan zaten pisliğin daniskası oral yapmadım yapmamda.
- +1 yıl
peki
l*n ne gıcık şu regl olayı yaa. üzülüyorum bütün kadınlara.
05 Yorumla
Soran+1 yılBizi üzmeyin :(
Soran+1 yılDuygularımızla oynama :(
Soran+1 yılşu an çok hassasım. Bak ağlarım :(
+1 yılO kadar kıvranıp canın yanacağına acile gidip iğne vurulsan, kendine gelsen daha iyi olmaz mı!
01 Yorumla
Soran+1 yılHap içtim geçer diye umut ediyorum gece gece annemleri rahatsız etmek istemedim
Erkekler daha çok regl oluyormuş demek ki
31 Yorumla
Soran+1 yılHahahahahahha süpersin :D
her gece çiğ köfte partisi yapcam hımımmıııınaaaa :D
06 Yorumla
Soran+1 yılLanet olsun dostum :D
Soran+1 yılOo party hard 😎🙅🙋🙆👯
Soran+1 yılKralsın :D
Gizli Üye(30-35)+1 yılTavsiyene uyucam, ya da uymıcam ben erkeğim 😃 gidip çikofte yiyeyim..😚
01 Yorumla
Soran+1 yılAllah'ından bul 😪😪😢
Gizli Üye(36-45)+1 yılBu konu en cok erkekleri ilgilendiriyo. yok mu bunun cözümü bizede yansıyo. Agrılar giriyo bana da.
05 Yorumla
Soran+1 yılÇözümü yok malesef bir hastalıktan dolayı değilse normal olan zaten ağrı çekmek üreme sisteminin çalıştığını gösteriyor
Cevap sahibi+1 yılAynen gecmiş olsun. Belkide hayatın güzelligi böyle anlaşılıyor.
Soran+1 yılEvet tabi sağlığın kıymetini anlıyorsun :)
Cevap sahibi+1 yılİyilelte söyle bir porsiyon acılı cig köfteyi göm :) bugun cigköfte yicem canım cekti :)
Soran+1 yılOh ya ye tabi :(
+1 yılADETtendir geçmiş olsun demek lazım
11 Yorumla
Soran+1 yılAdet yerini buldu ne yapalım
Sen çiğ köfteyi boşver de başka bir şey yeme adetken ^^
00 Yorumla
+1 yılöyle bir ADETİM yok. :))
11 Yorumla
Soran+1 yılHı komik :)
Nası oldun iyi misin şimdi?
07 Yorumla
Soran+1 yılÇok sağol iyiyim sen nasılsın :)
Soran+1 yılNerde yaşıyorsun :)
Soran+1 yılGüzel yer Ankara :) İstanbul bugün güneşli hafif serin birgün yaşıyor :)
Soran+1 yılHımm anladım :)
- Daha fazla (43)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar