Eski diş dolgum bembeyaz, yeni yaptırdığım dolgular hiç yeni gibi değil neden böyle?

Daha önce özel hastanede yaptırmıştım kanal tedavisiyle birlikte bembeyaz olmuştu.Sigara kullanmama rağmen 2 seneye yakın aynı beyazlikta kaldı. Bu sefer sadece dolgu yaptırdım başka bir özel de kenarlari niye lekeli dedim doktora içine yaptım dolguyu dişe zarar vermemek için uç bolgelere yapmadım dedi. Sizce 5 dişi birden yeniden dolgu yaptırmalı mıyım. Hiç yeni yapılmış gibi değil

Eski diş dolgum bembeyaz, yeni yaptırdığım dolgular hiç yeni gibi değil neden böyle?
Cevapla