Sevgilime hastayım dediğimde hiç umursamıyor, abarttığımı düşünüyor. Sebebi ne?

Ya mesela hastayım diyorum Allah Allah hayırdır neyin var diyor anlatıyorum 1-2 saat sonra bakıyor niye böyle oldu falan diyor yani umursamıyor gibime geliyor. bulusunca soruyorum diyor ki ne denir bilmiyorum hem siz çok abartıyorsunuz diyo ufak bir çizik oluyor cabim acıyor diye bana söylüyorsun diyor evet diyorum benim nazım sana sen ilgilen diye yapıyorum diyorum ama o hala aynı ne yapmalıyım

Sevgilime hastayım dediğimde hiç umursamıyor, abarttığımı düşünüyor. Sebebi ne?
Cevapla