Soğuk algınlığında nefes almakta güçlük yaşanır mı?

soru başlıkta, var mı yaşayan, bilen

Güncellemeler
+1 yıl
şöyle ki başka bir belirti yok. burnum hafif tıkalı gibi ama ağzından aldığım nefes da yetmiyor gibi. sürekli bir oksijen eksikliği içinde hissedyorm dünden beri. çncesinde üşütme filan da yaşadm tabii
Soğuk algınlığında nefes almakta güçlük yaşanır mı?
Cevapla