Sinir hastaliklari ya da başka bı hastalik huzur , sakın bı ortam ile geçer mi?

Bende epilepsi var , ilaç kullanman gerekiyor.

Benim görüşüm , yurtta 5 yıl kalıp ezilmelere , dayaklara maruz kaldığım ve herşeyi içime attigim için oldu.

Yurttan ayrılınca rahatladım onda da epilepsi krizi geçirdim

Doktor sıkıntı yasamissindir , o bir köşeye saklanmıştır, rahat ettiğin anda pat ortaya çıkmıştir.

En büyük ozelliigi bu dedi. Ve benim hikayeme çok uygun bir tanım

İlaç kullandım ama üniversitede kullanmadım ortam çok iyiydi rahattı hiç bişi olmadı ama eve döndüm tekrar sorun yaşadım.

Sizce rahat eğlenceli güzel bir yaşam herşeyin çözümü olabilir mi?

Sinir hastaliklari ya da başka bı hastalik huzur , sakın bı ortam ile geçer mi?
Cevapla