- Sağlık konusunda 39,9b cevap paylaştı.
u +1 yılGenellikle çoğu insan evlenmeden önce kendine aşırı bakım yapar, hem güzel görünmek hem karşı cinsi etkilemek için. ama evlendikten sonra sanki amacı tamamlanmış gibi kendini salabiliyor
tabi ki bunda eşlerin yaptığı kalorisi yüksek lezzetli yemeklerin de faydası ve katkısı büyük :D
tabi ki ben evlensem bile kendimi salmazdım kiloma dikkat ederdim. çünkü bu tarz konular tamam güler geçeriz ama sağlık önemli sağlığımıza dikkat etmeliyiz :)
13 Yorumla
Soran+1 yılAynen Barış, özellikle karın bölgesinden kilo almak, yani göbek yapmak belirli bir seviyeden sonra sıkıntı...
- +1 yıl
Kesinlikle. zaten bazı insanlar genlerden ya da metobolimza hızlarından dolayı sadece bir bölgeden yağ alabiliyor ve bu şekilde kilo vermeleri daha zor oluyor, çünkü bölgesel yağ yakma aslında bir şehir efsanesi yani bir insan sadece göbeğim erisin ama kollarım zayıflamasın diye kilo vermeye başlarsa hata yapar
Soran+1 yılGüzel noktalar 😀
En İyi Cevaplar
+1 yılTürk mutfağı ile zayıf olmak herkes için başlı başına zaten zor. Evlenince de eşi evde eş rolüne giriyor ve çorba, ara sıcak, ana yemek yanına pilav, salata, sonrasında tatlı, tv başında meyve derken kilo almamak ne kadar mümkün ki? Kekler, börekler, çörekler eve ev havasını veriyor, iştahı açıyor falan derken kilo alır tabi. Duygusal olarak tatmin olmuş, sevdiği yanında, bir düzen oluşturmuş, sekse de kavuşmuş. O şişmanlamasın da kim şişmanlasın 😄 şaka şaka. Kimse tarlada veya fiziki güç gerektiren işte de çalışmıyor ki. Normal yani. Eşi yemek yapmasa zayıf kalabilir 😄
31 Yorumla
Soran+1 yılDurumu tamamen özetlemişsin bence 😂
Eline sağlık 🙏
Her erkek için aynı şey değil. Bazı kadınlar güzel yemek yapıyordur ve dolayısıyla eşine kilo aldırıyordur. Ya da kadının güzel yemek yapmasıyla alakası yoktur, evlenince nasıl olsa beni beğenen beğenmiş alan almış düşüncesiyle kendini salıyordur. Neticede bakımlı ve fit olmak hep kadına özgü bir şey ya hani toplumumuzda hâlâ geri kafalılar için.
Ya da evlenince bazı sorumlulukların verdiği streslerden dolayı yiyip kilo alıyordur. Ya da düzenli cinsel hayat enerji harcamalarına ve bu yüzden de iştah artmasına sebebiyet veriyordur.14 Yorumla
Soran+1 yılHepsi diğru, hepsi olabilir. Özellikle son maddeyi yazan olacak mı diye bekliyordum, en önemli sebeplerden birisi o 😀
Soran+1 yıl🤣🤣
u +1 yılEvlilik en çok Erkeklere yarıyor, güzel bakıyoruz biz tabii. Karnı tok, sırtı pek shsjjs
ciddi ciddi etiketlemiş ya 😃
14 Yorumla
Soran+1 yılBakın bakın jsksk
Bizde böyle, madem soru yorumundan çıktı, telif hakkını teslim ederiz 😀- +1 yıl
Çok naziksiniz, teşekkürler jdkd 😬
- +1 yıl
Teşekkür ederim Brüüüt 😁
Soran+1 yılRica ederim Sosyetik 😀
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
25Cevap
+1 yılBu ülkede zayıf olmak mümkün değil ki? Ben bir ara aşçı olmak istiyordum başladım geleneksel Türk yemekleri yapmaya. Pideydi , kumpirdi, pastaydı börekti çörekti derken bir baktım hem ben hem ev ahalisi camış gibi oldu. Baktım bütün şeflerde kilolu dedim ya sağlıktan ödün vericez ya da hayalden seve seve hayalden ödün verdik. Sebzeli yiyorum artık.
17 Yorumla
Soran+1 yıl😂
Doğruyu yapmışsın, zaten tembel kedisin bir de o olmazmış jfjdk- +1 yıl
spor konusuda tembel değilimdir. Oruçluyken yarım saat Cardio yapıp üstünede akşamına koşan biriydim. En fazla spor yapma sürem 3 saati eskiden. Ben sadece diğer konular hakkında tembel bir kediyim.
Soran+1 yılGüzelmiş bunlar 🙂
- +1 yıl
Yabancıların mutfak kültürü gelişmemiş. Adamlar bir elmayla kahveyle kahvaltı yapıyor. sıfır beden kalıyor ama biz gariban Anadolu topluluğu yemek yemek bir sanattır. Gel bir de sen bunu moda kültürüne anlat. İskandaniv 1.80 lik hatunları bizim 1.50 lik ayşelerle fatmalarla kıyaslıyor. Olan biz anadolu çocuklarına oluyor. Adamların hem yemek kültürü yok doğru düzgün hemde boylar desen sırık bu karşılaştırma adil değil. Türk Mutağı kapatılsın diyorum ahhaha.
Soran+1 yılOlmaz biz ne yiyeceğiz 😂
- +1 yıl
Türk mutfağına kinliyim müsebbip o. Diyet yapmak bile bizim için daha acı verici bir kere çünkü Türk yemeklerinin tadını biliyoruz. Bu acıyla nasıl yaşayalım ha? ölürüm görmüyor musunuz onlar yemekleri yerken ben ölüyorum hahha
Soran+1 yıl🤣🤣
+1 yılSizler, evlwnince sadece TC kadınlarının mı saldığını düşünüyorsunuz. TC erkekleri de salıyor 😀😂
Tabi bu şaka..
Asıl sebep, hatunlar çok güzel yemek yapıyor. Aç ayı oynamaz diyorlar.🤣
75 kilo evlenip, 2 yıl sonra 106 kilo olan erkek gördüm. 😀
19 Yorumla
Soran+1 yılOoo epey fark etmiş yaa, güzrl bir örnek oldu soruya 😂
Şu anda kaç kilo? 😀- +1 yıl
96 sanırım 😂
Soran+1 yılEh iyi bari eski durumuna doğru yola çıkmış 😀
- +1 yıl
Erkeklerin bünyeleri belli bir yaştan sonra kilo almaya müsait. Benim çırpı bacak sırık abim bile kapıdan geçemeyecek hale gelmiş yani. 25 yaş öncesi metabolizmalar hızlı çalışıyor. 25 ten sonra daha farklı. Uzmanlar da böyle diyor 😀
Soran+1 yılO yaş sanki biraz az geldi, bununla ilgili de bir soru sormak lazım galiba 😀
- +1 yıl
Ben demedim. Uzmanlar diyor 😂
Soran+1 yılBakalım bakalım 😂
Soran+1 yılBu haber dün çıktı bugün soracaktım o yüzden bakalım dedim ama çok teknik etkileşim almaz vazgeçtim 😂
haberturk.com/.../metabolizma-ne-zaman-yavaslar-3203612
60'lara kadar devam 😀
Soran+1 yılDün çıktı derken takip ettiğim uygulama dün paylaştı desem daha doğru gerçi 😂
+1 yılBenim gibi spor yapan bir arkadaşım var. Adam köpek gibi spor yapmasına rağmen yaglarindan kurtulamiyordu.
Sonradan ortaya çıktı. Esi whey proteinine ekstradan vanilya, krema tozu, süt tozu gibi ürünler karıştırıyormus. Neredeyse ayrılık aşamasına geldiler bu mevzu yüzünden...🤣17 Yorumla
Soran+1 yılYuh 😂
Kıskanma noktasında kendini aşmış 🤣
Şu anda nasıllar?- +1 yıl
Araya girdik, baristirdik. 🤣
Soran+1 yılİyi yapmışsınız çünkü kadın sevdiğinden yapmış 😂
- +1 yıl
Evet, biz de funku dedik🤣
Soran+1 yılFunku ne ya? 😂
- +1 yıl
Popüler kültür yönünden çok zayıfsın, olmaz böyle.🤣
https://youtu.be/39FJJIlPv6c
Soran+1 yılHahaha 😂
Yok yok ya değilimdir de o mu emin olmak istedim 🤣
Yoksa repliklerin hemen hemen hepsi ezberde 😀
+1 yılkarıları adamlar çapkınlık yapmasın diye hansel&gretel'deki cadı gibi yediriyor ondan
43 Yorumla
Soran+1 yılHahaha 😂
"Yoksa başka bir şey mi" dediğim kısımdaki seçeneklerden birisiydi bu, eline sağlık 🙏- +1 yıl
Rica ederim
- +1 yıl
😂😂
+1 yılŞimdi aslında tek erkek değil kadında kilo alıyor, ama sağlıksız beslendiğinden değil "alan aldı satan başından savdı"😂 psikolojisi nasıl olsa evlendim deyip kendini bırakıyor bazı çiftler... Böyle sebep bu yani.
32 Yorumla
Soran+1 yılHaha 😂
Sebeplerden birisi de kesinlikle bu olmalı evet 😀- +1 yıl
Öyle kesinlikle
- Sağlık konusunda 4,3b cevap paylaştı.
+1 yılSalıyor kendini. Köprüyü geçtim mevzusu. Garantiye aldım durumu. Kilo alsam ne olur düşüncesine gark ve gak ettiriyor sonrası göbekler oburisks oluveriyor tabi burada eşlerin yaptığı hamurlu yemeklerin de katkısı üst düzey yönetici tarzında
12 Yorumla
Soran+1 yılÜst düzey yönetici ifadesi güzelmiş 😂
- +1 yıl
Kesinlikle 🤣
+1 yılÇeşitli sebepleri olabilir ama her iki cinsiyet için de ilk ve en temel sebep beni nasılsa beğenen beğendi ve evlendim artık beğenilme derdim yok gibi yanlış düşünceler oluyor tabiki hal böyle olunca da kendisini salıyor insanlar.
Kimisi de eşinin yemekleriyle kilo alıyor ve kendisine ayırabileceği zaman da azaldığından spor vs yapmıyor, kilo alıyor.
10 Yorumla
+1 yılBu zamana kadar evlenmek için kuru kemik kaldım bundan sonra yok öyle yağma deyip kilo hedefliyorlar bence :))
35 Yorumla
Soran+1 yılHaha 😂
Kuru kemikliler ilgi görüyor mu ki? 😀- +1 yıl
Kuru kemik derken zayıflığı kastettim:D
Soran+1 yılAnladım anladım 😀
Yani zayıflar ilgi görüyor mu? İlgi daha çok kaslılarda gibi? 😂- +1 yıl
Ya öyle değil kuru kemik yazdım zayıf yazacağıma o kadar
- +1 yıl
Aynen
Sağlık konusunda 315 cevap paylaştı. Bu sadece erkekler için geçerli değil kadınlarda da aynısı oluyor. Hele bide doğum yaptılar mı tamamdır o iş😬
Bir benim için tamam değil 🤦♀️
15 Yorumla
Soran+1 yılBurada da mı ayrıştın 😀
Soran+1 yılİyiymiş, metabolizman uçuyor 😂
Soran+1 yıl🤣
- Sağlık konusunda 475 cevap paylaştı.
+1 yılÇünkü erkeğin gönlüne giden yol midesinden geçiyor 🤣 kadın kaleyi içerden fethediyor dayıyor kurufasulye , pilavı makarnayı 🤣 ohh miss adam etli butlu ama mutlu oluyor 🤣
14 Yorumla
Soran+1 yıl😂
Kadın nikahı basınca kaleyi fethetmiş gibi hissetmiyor yani? 😀- +1 yıl
Ozaman ruhunu fethetmis oluyor bu şekilde ise bedenini fethetmis oluyor birde eline kumandayı verirse o adam kilo almasında napsın 🤣🤣 birde önüne çay koyarsa adam sürpriz yumurta gibi dolanır ortada 😂😂
Soran+1 yılHahaha 🤣
- +1 yıl
😂😂 gülmeee 😂
Hareketsiz yaşamdan dolayı oluyor ya da genetik faktörler devreye giriyor. Belli bir yaştan sonra metabolizma yavaşlıyor. Tamda bu dönemler evlendikten sonraki zamana denk geliyor.
15 Yorumla
Soran+1 yılÇok erken gibi geldi bana 😀
Soran+1 yılSağlıklı beslenme ve spor 🤩
Soran+1 yılHahaha 🤣
+1 yılDaha hareketsiz bir yaşam, beraber sürekli en güzel yemekleri yemek ki zaten en güzel yemek her zaman kalorili en zararlı olandır😂 sonra olan oluyor
14 Yorumla
Soran+1 yılNeden en güzel yemekler en kalorililer peki? 😋 😂
- +1 yıl
Bilmem sen söyle😂 neden haşlanmış brokoli yerine kıymalı börek daha lezzetli🙄
Soran+1 yılBeyin enerji yani kalori istiyor, bu sebeple en kalorilileri lezzetli kabul ediyor ki daha fazla yiyelim 😂
Yani börek kıymalı olduğu için 😋
Beyin de az çakal değil ha 🤣- +1 yıl
Beyin bu işi biliyor 😂
+1 yılAlan almış mantığı kadınlarda olduğu gibi erkeklerde de var😅
22 Yorumla
Soran+1 yılFark yok diyorsun 😂
- +1 yıl
Maalesef😅
+1 yılÇünkü mutfakta sağlam yemke yapann eşi vardır hodjoff
15 Yorumla
Soran+1 yılOoo iddialı jdkdk
- +1 yıl
Kötü anlamda anlaşılmasın. Shjdjdj erkekler çok yiyor bizim türk kadinlari da güzel yemek yapıyorlar ondan
Soran+1 yılYok yok sen resmen evlenemryenler kötü yemek yapıyor dedin jdkdk
- +1 yıl
Yyoo ne alâka
Soran+1 yılKötü anlamda anlaşılmasın dedin diye takıldım ya jdkdk
Neresi kötü anlaşılacak merak etme 😀
- Sağlık konusunda 389 cevap paylaştı.
+1 yılYeni gelin takıntısı vardır her gün pasta börek yapma olayları falan ondan olabilir
11 Yorumla
Soran+1 yılOlabilir 😂
- Sağlık konusunda 4,5b cevap paylaştı.
+1 yılİyilik yapan herkes için geçerli alıyorlar anlamsız şekilde.
13 Yorumla
Soran+1 yılİlk kelime evlilik değil mi? 😀
- +1 yıl
Evet Allah benim klavyemin belasını versin jdjdjd
Soran+1 yılYok yok sonra yazamazsın, biz anlarız jdkssk
+1 yılAy alsınlar güzel oluyorr eşleri bakıyor işte misss yarıyor yarıyor
17 Yorumla
Soran+1 yılGöbek de mi miss? 😂
- +1 yıl
Evet ben göbekli severim yastık gibi yatacam
Soran+1 yılYastık fiyatları arttı tabi 😂
- +1 yıl
Bu göbekli seviyorum diyen kızlar sadece uzaktan seviyor sanırım 😂
- +1 yıl
Tabi 😂
- +1 yıl
Herkeste sevmiyom tabiki de of
- +1 yıl
Artık çok geç herşeyi itiraf ettin 😂
- Sağlık konusunda 1,4b cevap paylaştı.
+1 yılevlendikten sonra kendini beğendirmen için bir sebep kalmadığını düşünüyorsun da o yüzden :) (not: evli değilim 1 :) )
13 Yorumla
Soran+1 yılSen evlenirsen durum bu olabilir dikkat et 😀
- +1 yıl
şimdiden öyle gibi :)
Soran+1 yılÇok geç kalmadan önlem al o zaman 😀
Gizli Üye(30-35)+1 yılHer işini karısı yapıyor
Yediği önünde yemediği ardinda
Isten gelip TV ye kuruluyorlar, daha ne olsun11 Yorumla
Soran+1 yılPeki kadın neden buna izin veriyor?
Sağlık konusunda 374 cevap paylaştı. Alakası yok adam evlenmeden önce de zayıf evlenince de zayıf kalıyor kilo alansa bekardaki gibi kendine dikkat etmiyor demek ki
10 Yorumla
+1 yılÇünkü şimdiki kızlar genel olarak yemek yapmasını bilmediği için hazır ya da abur cubur yiyiyorlar evde yemek yapmasını bilen kiz olcak
10 Yorumla
+1 yılBu adam evlenmeden önce de kiloluydu ve hiç yakışmıyorlar haha kadın fit manken gibi spor yapıyor adamda yan gelip yatiyor
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBenim eşime geçerli değil bu keşke biraz kilo alsa ama iştahı yok 😅
13 Yorumla
Soran+1 yılİştahını getirebilirsin aslında, ona uygun yemekler yaparsan 😀
Cevap sahibi+1 yılYapıyorum yemeklerim güzeldir çokta beğenir ama kilo almak için gün içerisinde yemek gerekiyor ve o bunu yapmaz 😅
Soran+1 yılNeden yapmaz? 😀
Yemeklerin güzeldir ama hemen eritebileceği şeyleri tercih et, acıkınca mecbur yiyecek tekrar 😂
Doğrusunu söylemek gerekirse evlenincede yine göbekli olacağımı sanmıyoruz çünkü kilodan nefret eden biriyim
10 YorumlaHareketsiz bir yaşam tarzına geçiş yapıyor bir çoğu ve biraz da beğenilme kaygısı ortadan kalkıyor sanırım.
10 YorumlaBaşka kadınlar görüp beğenmesin diye yedirp içirp şişmanlatıyorlar rrekabetten kaçma taktiği
10 YorumlaNasıl olsa karıyı aldık rahatladık diyip slaıyorlar
10 YorumlaÇünkü onlar evlendiklerinde şef olurlar (Danilo Zanna istisna)
10 Yorumla- Sağlık konusunda 3,4b cevap paylaştı.
+1 yılKendilerini salıveriyorlar da ondan, ama bizim toplumdaki karşılıkğı ise evlilik yaramış oluverir
10 Yorumla
+1 yılOnlar kilo değildir yaa derttir
11 Yorumla
Soran+1 yılFarklı bir bakış açısı 🙂
Bunu hiç bilmiyorum 🤦♀️🤣
14 Yorumla
Soran+1 yılSondaki emojiler sanki tam tersi diyor ama hadi öyle olsun 😂
Soran+1 yılHa o zaman tamam 😀
Evet böyle oluyor istisnalar hariç 😂
+1 yıl🤣 Vurun erkeklere hepsininki kurusun
13 Yorumla
Soran+1 yılDerdin ne senin 😂
- +1 yıl
Derim çoktur hangisine yanayım 🤣
Soran+1 yıl😂
+1 yılO yüzden evlenmeyecem ya 😂
15 Yorumla
Soran+1 yılHahaha 😂
Çok sebep duydum da bunu ilk defa duyuyorum 🤣- +1 yıl
Sorunun cevabını veriyim o zmn :D hamaratlıysa ztn kilo alırsın üstüne bu Doğulu bir kadınsa göbek fırlar 😂😂
Soran+1 yılAaa ne fark oluyor doğu ile? 😀
- +1 yıl
En basit örneği kebap yapmayı bilirler ya da lahmacun yapmayı bunlar kilo aldıran şeyler Ben hataya gittiğimde misafirliğe her gün kebap yiyolardı 😂
Soran+1 yılHahaha 😂
Bu doğru ya, o bölgenin yemekler bir başka 😋
+1 yılHanımları iyi bakıyor demek ki. :D
11 Yorumla
Soran+1 yılHepsinin hanımı mı iyi bakıyor ya? 😀
+1 yılEşleri güzel yediriyo
30 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yıleşleri iyi bakıyor sağlıklı besliyorlar 😅
12 Yorumla
Soran+1 yılGöbek sağlıktır diyorsun 😀
Cevap sahibi+1 yılhıhı tabi tabi 😅
+1 yılHem mide hem yatak kilo aldırıyor
10 Yorumla
+1 yılHanımları iyi bakıyor
10 Yorumla
+1 yılhatun iyi besliyor saati saatine yemek :))
10 Yorumla
+1 yılArtık rahatlık çöküyor galiba ben de anlamıyorum.
10 YorumlaKarıları cok güzel besliyor çünkü :)
10 Yorumla
+1 yılNe bileyim evli değilim
10 Yorumla
+1 yılİyi bakıyoruz da ondan
10 Yorumla- Sağlık konusunda 357 cevap paylaştı.
+1 yılEvlendikten sonra her şey bitiyor da oncin
10 Yorumla - Sağlık konusunda 394 cevap paylaştı.
+1 yılKadınlar iyi baktıkları için
10 Yorumla Eşleri iyi besliyor dayıyor yemekleri
10 Yorumla- Sağlık konusunda 3,6b cevap paylaştı.
+1 yılEşi iyi bakıyordur ondan.
10 Yorumla
+1 yılEşinden dolayı 🤣
19 Yorumla
Soran+1 yılEşi nasıl yapıyor bunu? 😂
- +1 yıl
Yakışıklılığı bozulsun diye yediriyor 😂
Soran+1 yılE ama sonra ona da yakışıklı gelmeme ihtimali var sanki, yok mu? 😂
- +1 yıl
İşte insan sevince öyle şeylere takmıyor artık 🤷🏻♀️ her şey görüntü değil. Ama en azından tombiş göbeği olursa kadınlar peşine takılmaz dimi?
Soran+1 yılBen ondan şüpheliyim ve galiba kadınlar da burada yanılıyor.
Evli erkek "bir kadından onay almış erkek" olarak görülüyor, o yüzden de evli erkeklere bu kadar ilgi var.
Denemektense tescillenmiş olan daha kolay geliyor 😂
Bence o yüzden ona güvenmemeli kadınlar 😀
Erkeğin "aitliğinin" olup olmamasına dikkat etmeli.- +1 yıl
Yüzüğü de mi çıkartsak o zaman? 🤣 Eh işte evli adamın peşine düşecek kadindan da kaçış yok maalesef onun için hayırlısı neyse o 😂
Soran+1 yılHahaha 😂
Yüzük konusunun +/- durumu ne olur bilmiyorum 😀- +1 yıl
Hahaha şaka yapıyorum ya 😂 yediriyoruz sevdiğimizden hep. Hem erkek kadın hep şişmanlıyor evlilikten sonra çünkü kendileri olabiliyorlar artık, rahatlık basıyor. Planları çocuk yapmak falan insan alıyor artık.
Soran+1 yılDoğru 😀
+1 yılDemekki kadın hep yemek yapıyor hep yemek yiyor 😄
11 Yorumla
Soran+1 yıl😂
Bende öyle olmadı
17 Yorumla
Soran+1 yılPeki, tam tersi mi oldu, yoksa bir değişiklik mi olmadı?
Soran+1 yılMetabolizman sağlammış 😀 Ancak ilerleyen yaşlarda değişebilir yoksa devamke 😂
Soran+1 yılGenlere bak, helal olsun 😀
+1 yılDüzenli beslenme diyelim
13 Yorumla
Soran+1 yılBekarken daha düzensiz besleniyoruz diyorsun 😀
- +1 yıl
Ben mecburen düzenlide evliler zorunlu düzenli aman karıştı 😂
Soran+1 yıl🤣
Gizli Üye(36-45)+1 yılKendilerini salıyorlar.
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılOsuruk yapar ama kuru fasülye 😏
15 Yorumla
Soran+1 yılKuru fasülyeye nereden geldik? 😂
Cevap sahibi+1 yıl@r_engarenkyollar'ın yorumundan. Aslında görüşüne yazacaktım ama gizliden yazamadım. Bahsettiği yiyeceklerin hepsi gaz yapıcı. Çok osuruyonuz sonra. 😏
Soran+1 yılHahaha 😂
O belki öyle seviyordur 😀
Yani genelleme olmuş birazcık ama sen bu konudan muzdaripsin galiba 🙃
Cevap sahibi+1 yılİşten çıkarıldı işsiz şimdi. Kahveye gitti orada depoluyor evde salıyor. Nerden evlendim bilmiyomki bunla
Soran+1 yıl🤭😂
+1 yılesleri guzel yemek yapiyordur
20 Yorumla
+1 yılAliskanlik degisiyo
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılAvrat iyi bakıyor herhalde
10 YorumlaÇok yedikleri için
10 Yorumla
+1 yılKadınlarda alıyor
10 YorumlaÖzensizlikten
10 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 