Özel psikolog kliniğine gidenler deneyimlerini yazabilir mi?

7 seanstır psikologa gidiyorum ama daha sanki hiç ilerleyememiş gibi hissediyorum anksiyete depresyon okb var acaba daha bir sey hissetmemem normal mi ne zaman iyileşirim bir aydınlanma falan yaşarım psikolojik destek görenler deneyimlerini yazabilir mi?
Özel psikolog kliniğine gidenler deneyimlerini yazabilir mi?
Cevapla