Parmağımı bıçakla çok derin kestim bi saattir kanıyo. Ne yapmalıyım?

Hemen peçete koydum. Peçete değiştirirken açıyorum. Açtığım an hala baya kan akıyor. Gerçekten derin kestim. Napmalıyım?
Parmağımı bıçakla çok derin kestim bi saattir kanıyo. Ne yapmalıyım?
Cevapla