
Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, 'Dünyada ilk kez olan aile diş hekimliği uygulamasını yaygınlaştırıyoruz ağız ve diş sağlığı hizmetlerinin en kapsayıcı şekilde uygulandığı ilk ve tek ülke olacağız.' dedi.

Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, 'Dünyada ilk kez olan aile diş hekimliği uygulamasını yaygınlaştırıyoruz ağız ve diş sağlığı hizmetlerinin en kapsayıcı şekilde uygulandığı ilk ve tek ülke olacağız.' dedi.
#selamgençlik 🍀🍀
⭐ Vallahi helal olsun yeminle. Ne gibi faydaları olmaz ki? Domino taşları yine çalışırlar. Herkes en başta mecburen ağız sağlığına dikkat eder. Çünkü halkımızda dişçi kontrolüne giderkenden giderkeneye diş fırçalama huyu yaygındır. Başta onun kökü kurur. Başka? Nefes kokusu genel olarak hem toplumsal hem de aile hayatında düzelir. Millet birbiriyle daha güçlü iletişim kurar. Aile hayatına yansır. Eşler arası sevgi ve beğeni artar. Boşanmalar bile azalabilir. Türkiye' mizi kıskananlar bu açıdan da çatlarlar. Güzel ülkemize bir iyilik, fayda, avantaj kimden gelirse gelsin ben kişileri ve ideolojileri kafaya takan biri değilim doğrusu. Yeter ki ülkemiz yol alsın, ülkemize bi iyilik fazladan gelsin de, kimden gelirse gelsin, bende nett. ⭐😎😎
#tubasueda 🍀🍀
Umarım bunların hepsinin gerçekleşmesini etkileyecek bir uygulama olur, önemli konular 🙏
Ben inanıyorum ve bekliyorum 👀✌️
Minimalde şöyle bakıyorum, yeni bir vaadle ve projeyle geldiler pekala bana kendilerini göstersinler bunun için gözlerim üzerlerinde 👀👀✌️
Bu zamanlarda vaat ve projeler bitmez sen hazırlıklı ol yenilerine 😀
Hazırım sıkıntı yok ✌️
Bana hiçbir faydası olmaz. Dişçiye hiç gitmedim.
Ancak direkt olarak en ufak şikayette dişçiye koşan vatandaşların yarattığı kalabalığı ve mesguliyeti düşürmek adına güzel olur.
Sen genel vücudun gibi dişlere de iyi bakıyorsundur ondan 😀
Hani araba falan çekiyorlar ya dişlerle, onlardan bekliyorum senden 😂
Onlar saçmalık ya😂 Yaslandigi zaman hepsinin acısı çıkar.
🤣
Cevap
4Cevap
Bence mutlaka faydası olur. bu tarz çalışmaların yapılması ve artması önemlidir. diş bakımını dikkat etmek gerekiyor.
AKP, bir şeylerin sadece ismini getirir. Getirdikleri her şeyin içi boş olur. Bir faydası olmayacaktır.
Bu da mı gol değil? 😀
Doktorları ülkeden kovan, hastanelerin içine eden ve hasta başına 1 dakika ilgilenme süresi getiren AKP, en kapsamlı ağız sağlı sistemini getirecekmiş. Bugün geç kaldılar, yarın erken kalksınlar ve getirsinler.
Artık çok geç olabilir...
her şey halkımız için rahat rahat öpüşün 😁 😄
🤭😂
Bu klip ne olay olmuştu be, hatta üzeeinden zaman geçse bile yeniden falan, adam tam Megastar 😂
Aynen , Tarkan nasıl öptuyse kızı tarihe geçmiş 🙊😂 eskmiyor
Hahaha 😂
diş çok önemli ve dikkat edilmesi gerekir. güzel bir uygulama olacağını düşünüyorum, umarım gerçekleşir..
Umarım 🙂
Bi faydası olmaz çok safsalak doktor dolu her taraf
Sağlıklı dişler bol gülüşler
😀
İnanmayın sadece ilac yazarlar
😂
Umarım
harika olur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar