Dün serum verdiler birde kan tahlili aldılar.
Çok terliyorum napcam ya
Dün serum verdiler birde kan tahlili aldılar.
Çok terliyorum napcam ya
Ne demişler ilaçla 7 gün, ilaçsız 1 hafta 😀 Yani ne yapsan ortalama o kadar sürecek, çünkü virüsün gelişi, gidişi o süreyi buluyor.
Serum virüs ile mücadele ederken destek olsun diye vitamin ve minareller için, kan tahlili de teşhisten emin olmak için, terlemen normal hatta çok iyi, asıl terleyememen yani vücudun virüsü atma tepkisi vermemesi kötü olurdu.
Terleme ile atılan suyun yerine koymak için bol su içeceksin, mineral ve vitamin yönünden zengin besleneceksin, dinleneceksin, gerekirse ilaç kullanacaksın ve geçecek.
Cevap
5Cevap
Uzun sürüyormuş herhalde ya. 2 haftaya atlatırsın
Domuz gibisin bir şey olmaz sana
Aynısııııı geçti mi seninki
Geçmiş olsun en kısa zaman da geçer
Çok geçmiş olsun :(
Sana bişi olmaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?