Kanal tedavisi ve geçici dolgu sonrası oluşan ağrı?

Arkadaşlar aramızda diş hekimi yoksa bile bilgisi olan birileri vardır heralde :D yaklaşık 3 saat önce kanal tedavisi ardından geçici dolgu yapıldı. Anestezi tam olarak geçmiş değil ancak ağrım var. Uyuşukluk geçtikçe ağrı artıyor. Bu normal mi? Ağrı sürekli olacak mı böyle :((
Güncellemeler
+1 yıl
Karanfil ağrıyı geçiriyormuş doğru mu?
Kanal tedavisi ve geçici dolgu sonrası oluşan ağrı?
Cevapla