Masör hizmeti aliyorum, indirim yapmasini istemem ayip mi?

Bireysel masaj hizmeti alıyorum, otele geliyor ancak oteller çok pahalı, öyle eften püften bir otelde olmuyor dolayısıyla geceligine 2500 - 3000 arası bir para veriyorum.

Masaj 350 TL.. ama işsizim 1 aydır ve zorluyor beni. Geçen çok pahali kendi yerinizi açsanız diye zarf attim ama pandemiden kapatmış ztn, şaka yollu laf atsam mı Kasım kampanyaniz yok mu filan 🙄🙄

Güncellemeler
+1 yıl
24578
Masör hizmeti aliyorum, indirim yapmasini istemem ayip mi?
Cevapla