Annem parmağımı çevirdi. Ses çıktı açıyor şu an Sizce kırık mıdır incinmiş midir aşağıdaki gibi duruyor düz tutamıyorum yamuk?

Annem parmağımı çevirdi. Ses çıktı açıyor şu an Sizce kırık mıdır incinmiş midir aşağıdaki gibi duruyor düz tutamıyorum yamuk?
Güncellemeler
+1 yıl
Hastaneye gittim röntgen çekildi
Doktor sen 4. Parmağını kırmışsın nasıl oldu dedi
Ben de döndürdüler dedim He belli zaten döndürmüşler kırılmış. Çok kötü bi kırık bu şimdi ayrılmamış ama ayrışsa ameliyat gerekir yani dedi. Sabitlediler atelle ama boydan boya kırık dedi 2-3 hafta kalacakmışEl cerrahisine git dedi en yakın zamanda görsün dediKötü kırık ama bak öyle çevirmesin şöyle çekse falan daha iyi çevirince boydan boya kırılıyor dedi o şekilde
Şu an böyle kaynar ama kayarsa ameliyat gerek
Annem parmağımı çevirdi. Ses çıktı açıyor şu an Sizce kırık mıdır incinmiş midir aşağıdaki gibi duruyor düz tutamıyorum yamuk?
Cevapla