Pantolonumun düğmesi koptu ve fermuarım düşüyor. bu şekilde nasıl mesaiyi bitirebilirim?

insülin direncinden ötürü göbek bölgemde fazlalık var bugün bana dar gelen bir pantolon giydim. fermuarı açılıp duruyor bunu önlemek içinde anahtar halkasıyla sıkıştırmıştım. ama anahtar halkası düğmeyi zorlamış düğme koptu şimdi de fermuar inip duruyor. Mesai bitimine kadar nasıl tutabilirim bunu. ne olur dalga geçmeden yardım edin :(

Pantolonumun düğmesi koptu ve fermuarım düşüyor. bu şekilde nasıl mesaiyi bitirebilirim?
Cevapla