Bu durum psikolojik mi yoksa enfeksiyon olduğu için mi böyle?

Yaklaşık bir kaç aydan beri dışarıya çıkarken tuvaletim hissi geliyor idrar yani tuvalet arıyorum bulamayınca panik oluyorum altıma kaçırma hissi oluşuyor gittiğim yerde rahat oturamıyorum sürekli aklımda ya kaçırırsam diye düşünüyorum tuvalete gidince idrarım da gelmiyor. Doktor idrar yollarnda enfeksiyon var demişti sadece bu durum ne böyle dışarıya çıkmak istemiyorum bu yuzden

Bu durum psikolojik mi yoksa enfeksiyon olduğu için mi böyle?
Cevapla