Tuvalette büyük olanı yaptıktan yani kibarcası sıçtıktan sonra ne kadar su döksenizde malzemenin bir türlü gitmediği oluyor mu?

Yoksa sadece bu dertten ben mi muzdaripim?
Tuvalette büyük olanı yaptıktan yani kibarcası sıçtıktan sonra ne kadar su döksenizde malzemenin bir türlü gitmediği oluyor mu?
Cevapla