10 gündür dışkıladıktan sonra kan geliyor.
Ağrı hissetmiyorum, bu ne olabilir 😭 doktora gidip baktırmaktan da korkuyorum eminim acır. Yaşım 19
Ağrı hissetmiyorum, bu ne olabilir 😭 doktora gidip baktırmaktan da korkuyorum eminim acır. Yaşım 19
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
11Cevap
Valla ben doktorların hepsi erkek diye baktırmadım normal acile girdim doktora söyledim şikayetlerimi bana analfissür olmuşsun dedi ilaç verdi geçti sonunda
şikayetlerin tam olarak neydi, ve kan var mıydı
Makat kısmında meme ucu varsa kan olur eğer yoksa olmaz ben de yoktu Makat çatlağı olmuş, ne kadar sinir ucu varsa makattaymış ben de felaket ağrı yapmıştı yatarken zonkluyordu geceleri doktora gittim hep erkek aciler girdim fitil, anestol kremi ağrı kesici, kabızlık ilacı bir de sıcak su oturma banyosu yapıcan dedi bu kadar
anlıyorum yani sizde kanama olmadı, benim dışta hiç bir şey belli olmuyor ve kanama var
Makat çatlağında kan kiminde olur kiminde olmaz sen bayaa zorlamışsın motoru
pek zorlamadım ki.. ağrı da yok otururken yürürken falan gayet normal, dışkılarken böyle bir şey batıyormuş gibi, ama o his de 3-4 saniye sürmüyor
O zaman iç hemoroid seninki, iç kısmında meme ucu olabilir o kanatır, onu ameliyat ediyorlar o memeyi yakıyorlarmıymış ne fazla sürmüyor saati
Bir de patlıcan sapı suyu iyi geliyormuş basur ve hemoroide internetten bir araştır istersen
Bir ara bana olmuştu baktırmıştım sağlık bu ayıp olmaz
Kan açık renkli ise iç hemoroid olabilir. Koyu veya pıhtılı ise barsak zedelenmesi olablir. Aslında genel olarak bir süre olur, kesilir. Bir ayı geçkin sürede hala oluyorsa kolonoskopi yapmak gerek.
Affedersiniz, evet açık renkte, ve dışkıda kanlı bir çizgi oluyor hep
Baktırdım, yırtık olmuştu kabı zlıkneticesinde ve kanama yapardı
nasıl tedavi oldun
Dr a giderek
Tamam da ilaç mı yazdı ameliyat mı oldun onu sordum
Ameliyat çaredeğil ilaç ve bazı önlemlerile hallettim
anlıyorum, peki hemeroid ya da çatlak olduğunu nasıl anlarım
Baktırarak
Babamda fissür vardı, ameliyat oldu ve geçti ağrısı falan kalmadı
Genel Cerrahiden randevu almalısın
Korkulacak bir şey yok canın yanmıyor.
ne acıyacak ya sen de
Naptın niye öyle oldu?
bilmiyorum
evet oldu
ne çıktı
basur
tedavisi nasıl oldu
merhem ve suyla
Baktırdım
acıdı mı ve kaç dk sürdü
Dk tutmadım
Acımadı
yedin mi hiç
Baktır bi bence