Hashimato tiroid hastaligim oldugunu ogrendim bu is hayatımı etkiler mi?

basvurdugum bir sirketten olumlu dönüş aldım fakat işe baslama surecim 1 ay sürdü ve daha baslamadan tiroid hastası olduğumu öğrendim. İlac kullanmaya başladım fakat hastalıktan dolayi yorgunluk, düşünce bulanıklığı ve kalp çarpıntısı panik atak yaşıyorum. Ustelik ilaclardan dolayi sindirim sistemimde durmuş gibi. İşe birkaç gün sonra başlayacağım ve kendimi cok ozguvensiz hissediyorum. Calismaya ihtiyacim var ama calismak istemiyorum evden dışarıya çıkmak istemiyorum. Sanki gerçekten kalbimin üzerinde bir yük gibi ağırlık hissediyorum. Sizce ne yapmalıyım? İş yerinde böyle sorunlar yaşarsam ve kaçıp gitmek istersem? Ya da çalışacağım kişilere rahatsızlıgimi soylersem sorunları yasadigimda kendimi daha ozgur ve rahat mı hissederim?

Hashimato tiroid hastaligim oldugunu ogrendim bu is hayatımı etkiler mi?
Cevapla