Gözümü sivrisinek ısırmış. Şişmiş bayağı :( nasıl geçer?

Sabah uyandığımda gözümü açar açmaz sivrisinekle göz göze geldim. Duvarın üstüne zamk gibi yapışmış beni izliyordu :( Sonra gözümü açamadığımı farkettim. Bakınca bayağı şişmiş olduğunu gördüm. Biraz da kızarıklık var.%90 o sinek yaptı. Nasıl iner bu şişlik. Bugün annemle gezmeye gidecektim :( (sivrisineği öldürdüm keşke öldürmeseydim şimdi olayın faili yok ortada :(
Gözümü sivrisinek ısırmış. Şişmiş bayağı :( nasıl geçer?
Cevapla