Doğum kontrol hapını yarıda kesip ertesi gün kahverengi akinti normal mi?

Merhabalar adet ağrılarım çok diye kadın doğuma gittim ve bana doğum kontrol hapı yazdı kullanmaya başladım. Dahiliye randevum vardı ve kan testimde vücudumda süt üretimi olduğunu gebe olma ihtimalim olduğunu söyledi doktor. doğum kontrol hapı kullanıyorum ondan olamaz mı dediğim de olabilir ama buda bir ihtimal dedi. Test negatif çıktı ama hormonlarımın bozulduğunu ve ishal sorunu yaşattığı için 15. günde bıraktım ve ertesi gün yani bugün kahverengi akıntı ve adet ağrısı gibi bir ağrı çekiyorum. Daha 1 hafta önce adettim anlam veremiyorum bilgisi olan yardımcı olabilir mi?

Doğum kontrol hapını yarıda kesip ertesi gün kahverengi akinti normal mi?
Cevapla