KS kızları, sizin regl olduğunuzda çektiğiniz zorluklar nelerdir?

Benim olmadan önce ve oldugumda 1. Ve 2. Gun cok karnim agriyor ishal oluyorum yemek yiyesim gelmiyor ve sivilceler tabii bide hormonal olarak tüyler kıllar daha cok çıkıyor sizin yaşadığınız sorunlar ve bunlara bulduğunuz çözümler var mı?
KS kızları, sizin regl olduğunuzda çektiğiniz zorluklar nelerdir?
Cevapla