
Çok pişmanım dişlerime bakmadığım için. Fırçalamaya başlasam beyazlar mı?

Çok pişmanım dişlerime bakmadığım için. Fırçalamaya başlasam beyazlar mı?
Bu kadar ihmal etmen büyük hata, bu saatten sonra sadece fırçalama ile düzeltemezsin diş taşı, tartar ve beyazlatma tedavisi görmen gerek tedaviye başlıyana dek yinede fırçala
Ben yıllardır sabah akşam fırçalarım ve ağzımda 6 tane dolgu var dişlerim çok güçsüz sen nasıl bu yaşa kadar çürük hassasiyet ya da ne biliyim diş kaybı gibi bir problemle karşılaşmadın?
Dişlerimde bugüne kadar ağrı, sızı veya çürük durumu hiç olmadı. Hiç bir dişimde çürük vs yok. Ben dişlerimi bugüne kadar hiç fırçalamadım. Çok pişmanım şimdi.
Gerçekten hayret verici demek ki sağlam genlere sahipmişsin ben dişten çok çektim çocukluğumdan beri hayatımın yarısı diş hastanesinin koridorlarında geçti hatta 2 tane kanal tedavim var sen randevunu al doktora git önce röntgen çekiyorlar sonra sorunun neyse söylüyorsun işlem yapıyorlar
Doktora gidince doktor kesin dıcek bu dişlerin hali ne allahın belası dıcek. Kendimi çok mahcup hissediyorum ya. Soruyu bile utanarak sordum. Keşke dişlerime baksaydım
Ya bir şey olmaz takma onlar esprisine yapar sen mutlaka bi görün doktora yoksa dişlerini kaybedebilirsin belki köklerde sorun vardır belli olmaz
Teşekkür ederim. Sen çok iyi bir kızsın. Hiç yargılamadın dalga geçmedin. Çok sağol
Rica ederim inşallah dişlerin tekrardan sağlığına kavuşur
Cevap
15Cevap
Önce temizletip sonra düzenli olarak fırçala. Sigara içiyorsan da bırakmaya çalış.
Valla anlamadim dislere bir gun firca bile degmiyor ama buradan haberdarsin bi de 27 yani okudukca hayretler icerisinde kaliyorum yahu hic mi denk gelmedin bu nedir niye bunu millet kullaniyo diye merak etmedin ben inanmadim cunku yeryuzu haric baska bir yerde yasiyor olman lazim
Yok yemin ederim hiç fırçalamadım bir defa bile. Fırçalamış olsam neden söylemeyim ucunda ölüm yok ki
Ben Birgün fırçalamasam bundan kötü. Anlamadım
sana bundan lazım dostum. ya da bir dişçiye git temizlesinler.
Bi limonla tuzla hiçbir şeyin kalmaz abi aynen devam
Önce iyi bir doktora git temizlet veya başka bir işlem varsa yaptır hallederler.
Teşekkür ederim
Beyazlaması zor hiç mi ağrımadı?
Hayır hiç ağrı sızı olmadı. Hiç çürüme filanda olmadı
Dayi naptin sen ajsndndn
Valla napim kardeşim olan oldu
Bende çürük hiç yok dayısı kurban
Senin wk hayattan soğudum
Küfür etmeden yorum yapamıyor musun kardeşim? Neden eleştiriyosun. Yaptığım doğru değil farkındayım ben yardım istiyorum
Diş taşlarını temizletmen lazım
Devlet hastaneleri mi temizliyor yoksa özel kliniğe mi gitmem lazım
dvlet hastanesi de temizliyor özel klinikte de ücreti 300 lira falandı ama 1 sene önce gitmiştim
Tuvalet taşına dönmüş dişlerin.
Lamine, Zirkonyum diş tedavilerini araştır.
sanmiyorum
Sağolun
Nasıl çürümedi
Bugüne kadar ne dişim çürüdü, ne diş ağrısı yaşadım. Hiç dişçiye filan gitmedim. Bilmiyorum nasıl oldu ama hiç sorun yaşamadım
şaka?
Yok gerçekten bugüne kadar dişlerimi 1 defa bile fırçalamadım
mümkün tabi
Oto yıkamaya ver
Diş doktoruna git
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?