Üç gündür doğum sancısı çeker gibi kıvranıyorum, bir gün hastanede yattım tahliller yapıldı kanımda çok yüksek enfeksiyon çıktı, ama çözüm yok gece gündüz kıvranıyorum ağlıyorum ağrıdan, arada ovalayınca birazcık rahatlıyor, uykuya dalıyorum hareketsiz kalınca yine şişiyor. Gaz ilaçları içiyorum yine fayda etmiyor. Doğal yöntem galiba artık çarem.
Aynen bayağı şişmiş gazdan. Sana önerim mekik. Ağrı ile daha da zor olur eminim ama gaz çıkarmana ciddi yardımcı olabilir, rahat bir yere uzan ve mekik çek.. Gazın tamamen çıkana kadar devam et.