Göğüslerim de şiddetli ağrı ve lekeler var neden olduğunu bilen var mı (19 yaşındayım bir kaç yıldır böyle)?

Ben henüz 19 a yeni girdim ama bir kaç yıldır goguslerimde şiddetli ağrılar hassaslasmalar vardı ve son zamanlarda bu çok arttı (regl dışında devam eden türden) gogsumde gecenlerde bir kütle fark ettim dokununca aciyor ve kahverengi leke çıkmaya başladı kırmızı ile kahve arası. Sudyen ağrı yapabilir dediler kullanmadim bir süre ama daha çok ağrı yapmaya başladı ve tekrar sudyen takmaya başladım bir türlü geçmiyor ve ani kramplar giriyor sağ gogsumun altina. İki göğsümde şiddetli bir şekilde ağrıyor 20 den sonra rutin kontrol yapın ondan önce olmaz felan dediler ama ne olduğunu tam kestiremedim. Aranızda benim gibi olan ve nedenini bilen var mı? Göğüslerim büyük, herkes boyutu yüzünden de olabilir dedi ama hiç öyle hissetmiyorum:/

Göğüslerim de şiddetli ağrı ve lekeler var neden olduğunu bilen var mı (19 yaşındayım bir kaç yıldır böyle)?
Cevapla