Tüp bebek tedavisi için gineraya başladım, ama mide bulantm var iki gündür?

Herkese selam, yakın zamanda tüp bebek tedavisine başladım adetimin ikinci günü doktora gittim ve üçüncü günü hocanın verdiği ginera hapı kullanmaya başladım. Bugün 12. Gün, ilacı geveleri içiyorum ama iki gündür delicesine bir kasık ağrım ve sabahları mide bulantim var. İlacın yan etkisi olabilir mi? Kullanan ve bu süreçten benim gibi geçmiş olan var mı? Acaba hamile miyim dedim ama mantıksız bı durum ağzıma lokma sokasim yok 😢 et görünce kusasim geliyo

Güncellemeler
+1 yıl
Kullandığım ilacın adı ginera bı de sürekli makarna falan yiyesim var. şu an salçalı yoğurtlu makarna istiyorum mesela sabah sabah sshhdjd
Tüp bebek tedavisi için gineraya başladım, ama mide bulantm var iki gündür?
Cevapla