165 boyunda 63 kilo kız şişko mudur? Zayiflamam için ne yapmaliyim?

Yani calisiyorum 8 saat ayaktsyim yinede kilo vermuyom ya. Cunku istahliyim. Hedefim 57 falan. Böyle citi piti olmak. Peki napabilirim zayiflamak icin? Bir kaç taktik verebilirmisiniz? Egzeraiz falan cok zor ya aksam 8de evde oluyom yorgun yorgun birde egzersiz yapsam yorulurum baYa.. napcam lutfeb nefret ediyorum bu gobekten... bir taktik verin ya

165 boyunda 63 kilo kız şişko mudur? Zayiflamam için ne yapmaliyim?
Cevapla