totom bile üşüyor bu ne ya?
en çok ellerim ve ayaklarim, bunun sebebi nedir?
totom bile üşüyor bu ne ya?
en çok ellerim ve ayaklarim, bunun sebebi nedir?
Demir eksikligi var çok yuksek ihtimalle. Duzenli adet gördüğün için genç-orta yaş kadınlarda sık. Saglik ocağına gidip diyorsun;Doktor bey üsüyorum o hemen tahmin eder. Kan alır demir düzeyi yani:Ferritin, Transferrin saturasyonu, Demir baglama kapasitesi gibi parametrelere bakar düşük çıktigi zaman hap veriyor demir içeren 6 hafta sonra bakıyor düzelme var. O haplar dışkıyı siyaha boyuyor, bulantı, kusma ve kabızlık yapıyor hepsini der zaten. Bu arada demir eksikliği olanlarda kitapta buz yeme ve toprak yeme yazıyor varsa kesin öyledir.
Solunum yolu, mide-bağırsak ve idrar yolu enfeksiyonları, menenjit, hipotiroidi, romatolojik hastalıklar, kansızlık, vitamin ve mineral eksiklikleri, kalp-damar hastalıkları, diyabet, böbrek hastalıkları ve hipotermi üşüme hissi oluşturabilir.
Cevap
40Cevap
Demir vitamini eksik çıkmış olabilir sizde
Isıtacak adam bul ben hep kalorifer gibiyim ellerimin içi yanıyor hep sevgililerimle ısı transferi yapıyorduk 😂
Bende de bu var doktora gittim kansız da değilsin anlamadım bende biz neden üşüyoruz😂
Bu aralar ben de öyleyim ya normalde asla üşümezdim sürekli üşüyorum.
Bende her daim üşüyorum kan düşüklüğü ve ekstra rahatsızlıklar
Kansızlık kendimden biliyorum bi kan değerlerine baktır
Pekmez ye birde hacamat yaptır vücut dengen düzelsin
Gütünü yirim kızz gel ben ısıtayım seni kaslı ve sıcacık kollarımlaa🥰
Büyük ihtimalle kansızlığın var, bu yüzden sağlık ocağına gidip doktorunla konuş ve demir eksikliği için sana ilaç yazsın.
bisey sorcam acaba kilomla ve boyumla alakasi var mi? 44 kilo boy 1.59
ya da pasif sigara ictigimdendir etrafimdakiler iciyor ama ben icmem
Evet aşırı dayanıksızsın, henüz gerçek kış bile gelmedi
Kansızlık var ya da sinir problemi bem de üşüyorum ama bende panik atak var küçük küçük yokluyor bazen
Bense hiç üşümüyorum ya da hiç terlemiyorum bende mi sıkıntı var akbslasoan
Kansızlık guzummmmmmmm
çaresi nedir?
Kansızlık ve D3 vitamin eksikliğinden dolayı
D3 vitamin alsam kanim cogalirmi
D3 ve B12 vitaminlerini al geçer
Kan düşüklüğü kesin nedeni
ne yapmam lazim?
Olması gereken değer 11 13 arası bunun altına düştüyse surat rengin bile beyazlar doktora gidip değerlerini kontrol ettirmen lazım kan yapan şeyler yemen ya da kimyasal doktorun vereceği ilaçları içmen gerek
benim tenim zaten çok beyaz , bazen iyi oldugumda bile hasta misin diye sorarlar , demek ki kansizlikla alakasi var, sence kanim duzelse ten rengim degisir mi?
Beyazsa hafif pembemsi olur
Demir eksikliği olabilir bir kan tahlili yaptir
Bende hep sıcağım
Kansızlık olabilir reis
Demir eksikliği... 🥂
Kansızlıktan olur.
cut.
Bende öyleyim bende kansızlık var ama
Dahiliyeye git, varsa fizyolojik bir faktör öğren
kansizlik ve zayifliktir
Kanına baktır kansızsın herhal
ankaradasın kesin heralde
Kansızlık vitamin eksikliği vs olabilir
Seni ısıtan biri olmadığından oluyor bütün bunlar
Doktora gidip kan değerlerini kontrol ettir
Kansizlik vardir gotunu tasa koyma
benım kanım da var ama ben de üşürüm
Kansız olabilirsin
Kansız olabilirsin
Oyy kiyamam sana sevgili lazım
kansızlık var. yemek mi az yiyorsun
Kansızlık olabilir
Pekmez ye
Kansızlık. Pekmez iç
amından kan akıyosa kansızlık vardır abla
Anemi olabilir
vitamin eksikliği
Kansızlık vardır.
Totonu isitirz 😂
Üşütmüşün
Kansızlık olabilir
Psikolojiktir
Pekmez y
havalar o kadar sogumadi
Kansızlık olabilir
Kansızlık
Olabilir
Kansızlık vardır.
nasil yapcam daha fazla kanim olmasi icin?
Doktora git
kansız mısın
Toton nasıl üşüyor
kansızlık olabilir
Kansızlık
Totonu yerim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?