Psikolog veya psikoloji öğrencisi varsa bir şey sormak istiyorum?

Arkadaşlar çok ciddi bir konu bu benim için. Bir psikoloğa gidip görüşmeye utanıyorum o yüzden burdan bana belki yardımcı olan birileri çıkar ümidi ile yazıyorum. Ben birkaç yıldır her şeyi ama her şeyi erteleyen bir insan oldum. Bunun temelinde de başarısız olma korkusu yattığını da farkındayım. Artık kendimden iğreniyorum. Yapmak istediğim birsürü hobim birsürü etkinlik ve iş hayatım için fikirlerim var ancak asla başlayamıyorum. Hiçbir şekilde mutlu da olamıyorum her şey üzerime geliyor erteledikçe kendime sinirleniyorum. Resmen kafamın içindeki bu yığının içinde boğuluyor gibi oluyorum. Nasıl çözüm yolu bulabilirim ne yapmalıyım lütfen yardım edin 😔

Psikolog veya psikoloji öğrencisi varsa bir şey sormak istiyorum?
Cevapla