bu yasta kör olmak istemiyorum ama hayattan yoruldum saglik disinda hiçbir dilegim yok galiba kendimi ot gibi hissediyorum birisi kafama slh dayasa direnmem
Güncellemeler
+1 yıl
ölüyorum help
Acilde sari alandaki adam kornean cizik dedi gecer mi yoksa hep boyle bulanik ve goz acisiyla mi yaşarım?
ama acil doktoruna gittigimde gozumu acabiliyordim eve geldim acidan acamadim hic sari alandakide istersen bant verem dedi olur dedim yarin doktora git dedi tamam dedim bide kornean cizik dedi napicam dedim anlatmadi gun isigu gorme dinlen sin dedi
Umarım ameliyat olmadan geçer ama ameliyat olursanız da çok fazla kasmayın kendinizi. Lokal anestezi ile hiçbir şey hissetmezsiniz. Doktorlar için çocuk oyuncagı gibi bir durum. Günde en az 10 hastayı ameliyat ediyor hastanedeki göz doktorumuz.
cok saol insallah gerek kalmaz ama bir elini kaydirsa insanlik hali hayatım kararir ve bende asiri sanssiz bir kızım bakalim ne olucak bilgi verdigin ve içime su serptigin içinde Allah razi olsun
Genelde robotla veya lazerle ameliyat yapıyorlar artık. Doktorun eli gözüne değmiyor yani. Çok fazla korku yaşayanlara genel anestezi yaptırdığımız da oluyor. Öyle bir şey de rica edebilirsiniz hekiminizden. Şansınız bol olsun💜
merak etme göz dediğin organ o kadar güçlğ bir organdır ki kendini mutlaka yenileyecektir kör oldum diyip kendş pskolojini bozma hayat yaşamak için var sen ölüp gitsen kurtulan sen olursun arkandakileri seni sevenleri anne babanı düşün
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Geçmiş olsun. Kornea 24 saatte kendini onaran bir şey. Çizik çok derin değilse sorun olmaz
onarmadi dundendir ama insallah sorun olmZ duani beklerim saol
Ne ilaç berdi doktor?
damla verdi 6 saatte bir
Adı ne damlanın. Ben göz doktoruyum ondan sordum
inflased sabah sanki az daha netti sonra yine bulanik oldu
Göz doktoru görmedi dimi seni
acildeki doktor ve sari alandaki görevli gordu
ama acil doktoruna gittigimde gozumu acabiliyordim eve geldim acidan acamadim hic sari alandakide istersen bant verem dedi olur dedim yarin doktora git dedi tamam dedim bide kornean cizik dedi napicam dedim anlatmadi gun isigu gorme dinlen sin dedi
Anladım normalde bu durumda inflased ilk tercih ettiğimiz bi damla değil
bence boyamalari gerekti cizik ne kadar diye boya bile yapmadılar benimmi soylemem gerek acaba yarinki doktora yoksa bana karisma mi der
Göz doktoruna gidersen bir şey söylemene gerek kalmaz o bilir zaten ne yapması gerektiğini
insallah oyle olur ve hemen gecer :( unim basliyor kör ders yapamam ve bu acıyla
İki güne geçer korkma ama mikrop vs kapmasın diye dikkat etmek lazım
saol gecerse sana hediye sozum olsun icimi rahatlattin
Rica ederim. Ne hediyesi iyi ol yeterlidir benim için 😀
yokyok bursamizin kestanesi meshur onu yollarim gecmezse de aglarim filan artik ne yaparim bilmem tek çare dua ve kuran
Allah şifa versin inşallah diyelim o zaman. Bursaya selamlar 😀
aleykum selam çok tesekkurler aminn ben basta olmak üzere tum herkese
Bi kaç tane damla var onları kullan yavaş yavaş yeniler kornea kendini ve düzelir, bi kaç sene önce benimde kornealar çizilmişti bu şekilde halloldu.
Kornea kendini yeniler. Çizik cok derindeyse ameliyat olup kurtulursunuz. Kalıcı olarak bir şey olmaz yani
saol canım ama ameliyat heleki göz en riskli ve korktuğum olmadan kalp krizinden giderim gibi :( dua edermisin ameliyatsiz gecsin
Umarım ameliyat olmadan geçer ama ameliyat olursanız da çok fazla kasmayın kendinizi. Lokal anestezi ile hiçbir şey hissetmezsiniz. Doktorlar için çocuk oyuncagı gibi bir durum. Günde en az 10 hastayı ameliyat ediyor hastanedeki göz doktorumuz.
cok saol insallah gerek kalmaz ama bir elini kaydirsa insanlik hali hayatım kararir ve bende asiri sanssiz bir kızım bakalim ne olucak bilgi verdigin ve içime su serptigin içinde Allah razi olsun
Genelde robotla veya lazerle ameliyat yapıyorlar artık. Doktorun eli gözüne değmiyor yani. Çok fazla korku yaşayanlara genel anestezi yaptırdığımız da oluyor. Öyle bir şey de rica edebilirsiniz hekiminizden. Şansınız bol olsun💜
saol :(((❤️❤️❤️❤️
merak etme göz dediğin organ o kadar güçlğ bir organdır ki kendini mutlaka yenileyecektir kör oldum diyip kendş pskolojini bozma hayat yaşamak için var sen ölüp gitsen kurtulan sen olursun arkandakileri seni sevenleri anne babanı düşün
cok dogru onlara yazik ama benden biktilar hep basima bela geliyor belkide bazen olmemi istiyorlardir hakli olarak
spor salonuna git sinirini orada at bütğn hırsını orada at çok rahatlıcaksın
aslinda asiri mantikli ama bu gozle markete bilene gidemiyorum onumu göremiyorum
öyle bi anlatıyosun ki asko sanki gözün cıkmıs umarım ciddi bir sorun yoktur
cok saol asko çıktı sayilir ölüyorum resmen
kendi kendine mi oldu yoksa catalla felan cıkarmaya mı calıstın naptın ruh hastası 😀
incir toplarken ya da lens takarken hangisi bilmem ama kör oldum agridan ölüyorum heryer bulanik
gecmis olsun asko özele de gözük durumun iyiyse eger cunku devlettekiler pek bir s*k anlamıyo torpilli cogu
vayy demek oyle bende kendi haklariyla kazandilar saniyorum ya
nerde yasıyorsun bursa hep öyle yalovada öyle diğer yerleri bilmiyom
oha yalova mi bende orhangazideyim genelde yalovaya gidiyorum hep
gemlikteyim bende bursadakilere gidiyom bi cacık bildikeri yok
bende orhangazidekine gidicem yarin gemlikteki teoman mi ne zıkkım vardi bi bk bilmiyor bosuna gidip gelmiştim
pansuman yapmaya gidiyon internetten bakarak yapıyolar youtubedan izliyolar dldlwşqş
anam :( atakentte berbar bizim burdami
üzücüler :/
evet para verdim atakenre gitmistim baska bir sebepten diyorki benmi doktorum senmi
aklıma doğuşun tepkisi geldi bunlar babadan oğula nesil herhalde :D
hepte beni bulurlar zaten vay basima gelenlerr
😂
Kör olmazsın tedavisi var
saol bir duani alırım
Hemen ediyorum
tesekkur ederim Allah sana saglikli huzurlu şanslı omurler nasil etsin insallah
Amin
Bir şey olmaz
saol insallah
Doktora git biz nerden bilek
yarin gidiyroum belki burdada doktor vardir dedim
Korneo sıkıntı ya derin mi acaba cixik
hic bilmiyorum napicam bej ya dua da edermisin