Sağlık Doğum kontrol hapı kullanıyorum ama bekarım. Aklına farklı şeyler gelir mi? Gizli Üye (30-35) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Hastalıktan dolayı doktor kullanman lazım dediEczacı çocukla tanıştm da. Başta annemin sandı falan Doğum kontrol hapı kullanıyorum ama bekarım. Aklına farklı şeyler gelir mi? Cevapla Doğum Soruları Fal Soruları Çocuk Soruları Beğen Paylaş Takip Et
Mystery1994 Takip Et Guru Yaş: 32 , eic 94% +1 yıl Adet düzensizliği içinde kullanıyor ne alaka 1 3 Yorumla Soran +1 yıl Ne bileyim daha 25 yaşındayım.. gerçi onlar okumuşlar bilirler bunu Yorumla Mystery1994 +1 yıl Bilir bilmez kendinden başka kimseye bir şey kanıtlamak ya da açıklamak zorunda değilsin Yorumla Soran +1 yıl Evet tatlım Yorumla
Sadecebenimmmmmm Takip Et Xper 5 Yaş: 35 , eic 56% +1 yıl Ne önemi var ki ne düşündüğü 0 35 Yorumla Soran +1 yıl Merak ettim Yorumla Sadecebenimmmmmm +1 yıl Sevgilin için düşündüğü aklına gelmiştir ilk Yorumla Soran +1 yıl Yani düzenli alıyorum ama ordan. Hamilelikten korunmak için mi sanmıştır. Yalnız oldugumu biliyo ama. Onlar ilaçları da tanırlar Yorumla Sadecebenimmmmmm +1 yıl O zaman biliyordur tedavi için peki neden kullanıyorsun ki Yorumla Soran +1 yıl Rahatsızlığm var. Doktor verdi. Adet düzensizliği hormon bozukluğu Yorumla Sadecebenimmmmmm +1 yıl Hımm bilmiyordum anladım geçmiş olsun düzelir umarım Yorumla Sadecebenimmmmmm +1 yıl Bayağı da zam geldi ya reçete ile indirim oluyor mu Yorumla Soran +1 yıl Yok yazılmıyo bu ilaç maalesef. Hastalıktan kullanıyorum ama doğum kontrol olunca sanki kendi kryfimden alıyomuş gibi düşünüyolar parayla alıyom. 100 ün üstünde Yorumla Sadecebenimmmmmm +1 yıl Evet geçen aldık bizde öok olmuş ama zor iş sürekli kullanmak Yorumla Soran +1 yıl Mecbur. Kullanmazsan hastalığn birçok riski var dedi doktor Yorumla Sadecebenimmmmmm +1 yıl Üzüldüm ya Yorumla Soran +1 yıl Neden. Üzülme.. allah ölümcül hastalıklar vermesin birçok riski falan var evet ama benim vıcudumn normali buymuş. Kabullendm Yorumla Sadecebenimmmmmm +1 yıl Düzelir umarım ya hiç duymamıştım by tedaviyi Yorumla Soran +1 yıl Düzelecek bir şey değilmiş. Senin vıcudun böyle.. ilacı bırak eskiye döncek dedi. O yüzden devamlı içiyom Yorumla Sadecebenimmmmmm +1 yıl İlginç sıkıntım da bir ilaç o adeti bozuyor ama sende tabi düzeltiyor demek Yorumla Soran +1 yıl Devamlı kullamınca hangi gün olacagın belli oluyo Yorumla Sadecebenimmmmmm +1 yıl Ne kadar düzenli Yorumla Soran +1 yıl Günü gününe oluyo şaşma ihtimali yoj Yorumla Sadecebenimmmmmm +1 yıl Yok kullanım her hafta mo her ay mı nasıl Yorumla Soran +1 yıl Her ay.. 21 tane ilaç var. 21 gün içiyosun 1 hafta içmiyosun o zaman regl oluyosun.. 1 haftadan sonra tekrar başlıyosıniiun Yorumla Sadecebenimmmmmm +1 yıl Gımmm zor ya Yorumla Sadecebenimmmmmm +1 yıl Yaş doğru mu Yorumla Soran +1 yıl Valla daha iyi ağrım sızım olmuyo😀 Yorumla Sadecebenimmmmmm +1 yıl Ahauaha doğrudur daha güzel bir şey olmuş senin için evlenince nasıl olacak Yorumla Soran +1 yıl Evlenirsem de kullancam kii Yorumla Sadecebenimmmmmm +1 yıl Eee hamilelik nasıl olacak Yorumla Soran +1 yıl O zaman kullanmıyosun ilaç.. hamilelik de biraz uğraştırabilirmiş ama Yorumla Sadecebenimmmmmm +1 yıl Çok karışık işler yav kafam karıştı Yorumla Soran +1 yıl Niye ki ya Yorumla Sadecebenimmmmmm +1 yıl Anlamadım neyse çok uzatmayayım 🤭😃 Yorumla Soran +1 yıl Hehehe peki Yorumla Sadecebenimmmmmm +1 yıl Teşekkür ederim sohbet için her zaman yazabilirsin yardımcı olmaya çalışırım Yorumla Soran +1 yıl Teşekkür ederm seb de yazabilirsn Yorumla Sadecebenimmmmmm +1 yıl Ahauahah tanımıyorum ki gizlisin Yorumla Soran +1 yıl Evet Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Adet düzensizliği içinde kullanıyor ne alaka
Ne bileyim daha 25 yaşındayım.. gerçi onlar okumuşlar bilirler bunu
Bilir bilmez kendinden başka kimseye bir şey kanıtlamak ya da açıklamak zorunda değilsin
Evet tatlım
Ne önemi var ki ne düşündüğü
Merak ettim
Sevgilin için düşündüğü aklına gelmiştir ilk
Yani düzenli alıyorum ama ordan. Hamilelikten korunmak için mi sanmıştır. Yalnız oldugumu biliyo ama. Onlar ilaçları da tanırlar
O zaman biliyordur tedavi için peki neden kullanıyorsun ki
Rahatsızlığm var. Doktor verdi. Adet düzensizliği hormon bozukluğu
Hımm bilmiyordum anladım geçmiş olsun düzelir umarım
Bayağı da zam geldi ya reçete ile indirim oluyor mu
Yok yazılmıyo bu ilaç maalesef. Hastalıktan kullanıyorum ama doğum kontrol olunca sanki kendi kryfimden alıyomuş gibi düşünüyolar parayla alıyom. 100 ün üstünde
Evet geçen aldık bizde öok olmuş ama zor iş sürekli kullanmak
Mecbur. Kullanmazsan hastalığn birçok riski var dedi doktor
Üzüldüm ya
Neden. Üzülme.. allah ölümcül hastalıklar vermesin birçok riski falan var evet ama benim vıcudumn normali buymuş. Kabullendm
Düzelir umarım ya hiç duymamıştım by tedaviyi
Düzelecek bir şey değilmiş. Senin vıcudun böyle.. ilacı bırak eskiye döncek dedi. O yüzden devamlı içiyom
İlginç sıkıntım da bir ilaç o adeti bozuyor ama sende tabi düzeltiyor demek
Devamlı kullamınca hangi gün olacagın belli oluyo
Ne kadar düzenli
Günü gününe oluyo şaşma ihtimali yoj
Yok kullanım her hafta mo her ay mı nasıl
Her ay.. 21 tane ilaç var. 21 gün içiyosun 1 hafta içmiyosun o zaman regl oluyosun.. 1 haftadan sonra tekrar başlıyosıniiun
Gımmm zor ya
Yaş doğru mu
Valla daha iyi ağrım sızım olmuyo😀
Ahauaha doğrudur daha güzel bir şey olmuş senin için evlenince nasıl olacak
Evlenirsem de kullancam kii
Eee hamilelik nasıl olacak
O zaman kullanmıyosun ilaç.. hamilelik de biraz uğraştırabilirmiş ama
Çok karışık işler yav kafam karıştı
Niye ki ya
Anlamadım neyse çok uzatmayayım 🤭😃
Hehehe peki
Teşekkür ederim sohbet için her zaman yazabilirsin yardımcı olmaya çalışırım
Teşekkür ederm seb de yazabilirsn
Ahauahah tanımıyorum ki gizlisin
Evet