Özel sektörde çalışıyorum. Ön çapraz bağım koptuğu için rapor alıyorum hastaneden. Ameliyat olacağım?

En fazla ne kadar daha rapor gönderebilirim? Doktorum bana ameliyat olana akadar heyet raporu yazabiliyor. İş yerim sorun ederse beni çıkarabilir mi?

Özel sektörde çalışıyorum. Ön çapraz bağım koptuğu için rapor alıyorum hastaneden. Ameliyat olacağım?
Cevapla