Doktoru şikayet ettim sonuç ne zaman belli olur ortalama olarak?

Merhabalar ben ameliyat oldum doktor ameliyatta gereken tıbbi müdahaleyi hiç Yapmamış ve daha çok hasta olmama sebep oldu bundan dolayı şikayet ettim. doktoru ilçe sağlık müdürlüğüne, Sağlık bakanlığına, cimere, 184, İstanbul tabip odası hekim uygulamaları bürosuna şikayet ettim, ilçe sağlık müdürlüğü ve sağlık bakanlığı beni aradılar durumu anlattım ve benden ameliyat epikriz raporunu varsa ameliyat öncesi sonrası tomografi emar vs varsa istediler benden bende ameliyat öncesi tomografi ameliyat sonrası tomografi raporunu ameliyat epikriz raporunu gönderdim yetkili kişi inceleme yapacaklarını ihmal kasıtlı vs bir şey varsa gerekeni yapacaklarını söylediler ve bana geri dönüş yapacaklarını söylediler ben de hiç sormadım ne zaman geri dönüş olur bilen varsa ortalama olarak ne zaman sonuçlanır.

Doktoru şikayet ettim sonuç ne zaman belli olur ortalama olarak?
Cevapla