Yok yok gaz sorunu kalıcı değil. Bazen bağırsaklardan falan oluyor. Ama benim gibi gastritin ve reflün varsa eğer rennie falan verir. O da pek işe yaramıyor. Ben yıllardır çekiyorum bu problemi.
Ya ne gelebilir ki, bizler insanız. Sağlık açısından problem yaşayabiliriz ve tedavi için gerekli şeylerin yapılması lazım. Ben damardan almamıştım anesteziyi.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Gastrit bu. İlerlerse ülser ve reflü olabilir. Görünmende fayda var
Lan ben de öyleyim ne yapmak gerekiyo bunun geçmesi için bavzzbjskddmdl
Bende de var o, gastritim olduğu için engelleyemiyorum
Nasıl geçer ne olur yalvaririm birşeyler soyleyin
Doktora görün (ilaç tedavisi uygulayabilir) , soda iç. Gazlı şeyler içme.
Endoskopiye girmekten çok korkuyorum
Ay yok onda bişey, bayıltıyorlar zaten. Bence çok korkuyordum ama korkulacak bir şey yok.
Ya 18 altına yapıyorlar mi
Bide kalıcı mi bu dedigim hastalık hani bu yaslarda
Evet yapıyorlar 👍
Ya ben aşırı korkuyorum çünkü 3 senedir falan var neredeyse
Peki yapmasa olmuyor mu hani illa endoskopiye mi girmek lazimilac vermesi icin
Yok yok gaz sorunu kalıcı değil. Bazen bağırsaklardan falan oluyor. Ama benim gibi gastritin ve reflün varsa eğer rennie falan verir. O da pek işe yaramıyor. Ben yıllardır çekiyorum bu problemi.
Evet, endoskopi teşhis için gerekli. Sadece sonrasında boğazım ağrımıştı benim yutkunurken.
Benim babam ayıkken yapmıştı mesela. Bu senin tercihin. Ama bence anestezi daha rahat.
Uyuyor muyuz bogazimiza girerken
Yoksa uyanık miyiz
Evet
Yani uyanık mıyız
Peki genel olarak nasıl yapıyorlar
Hayır kız uyuyorsun
Lokal mi yoksa bolgeselmj
Anestezi veriyorlar işte, sonra yan çeviriyorlar. Başlıyorlar. Zaten kısa süren bir işlem. Daha sonrasında ayılıyorsun. Korkulacak bir şey yok ki 🫶
Ha uf baya stresliyim hastaneye giderken bile korkuyorum
Hayır lokal değil. Direk genel uyuyosun 💞
Kendimi cesaretlendiremiyorum hastaneye gitmek için ama uf ya sonrabundan dolayibasima bir halt gelirsr
Bide damardan mi veriyorlar kola icimde kaldi
Ama gitmezsen daha farklı bir şeyde çıkabilir haberin olsun. Bence gitmelisin 👍
Ha sağol teşekkürler
Ya ne gelebilir ki, bizler insanız. Sağlık açısından problem yaşayabiliriz ve tedavi için gerekli şeylerin yapılması lazım. Ben damardan almamıştım anesteziyi.
Kanser falan UF daha çok korkmaya basladim
Ya ne kanseri manyak hahsndbejn
Başka ne cikabilir
Bak şunu unutma. Bir insan düşünceleriyle kendisini öldürebilir. Bu yüzden kötü düşünme. Cidden başına gelir 🥺
Ya ne çıkcak reflü ya da gastrit çıkar 🫱🏻🫲🏼
Hastanelere adim atsam yok olacak gibi hissediyorum UF ama gitmem lazim UF yoksa
Teşekkürler sizide rahatsız ettim sacmasapansorularimla
Çok pozitifsiniz uf teşekkürler
Yok ne rahatsızlığı. Çok tatlısın. Sadece korkma, konu sağlıksa korkulmaz. Git en kısa zamanda 💞
iğrenç ya geğiren insanlardan nefret ediyorum
Bende kurtulmaya çalışıyorum
Sağlam bi sıçsan rahatlarsın
max erkek zekasi
Şu sitenin soru kalitesine bak mk öyle soruya böyle cevap caz yapma
yanina gelirsem kirarim belina ha antilop
Simay benim karım lan
geri bas lan
Geldi tavşan b*ku
tamam hadi yeter dagilalim
Sağol cano kaliteli sohbet için
bu kafayla yaşamak zor olmuyor mu gizli üye erkek arkadaş xd
Babaannemle iyi anlaşırsın
Ya abi dalga geçmeyin ne olur biktim artik
Gerçekçi yorumlar için doktora gidebilirsin
Endoskopiye girmekten korkuyorum
O zaman 40 yıl bekle endeskopiye alternatif tıp bulunur