Sadece kız arkadaşımın yanında diyet yapıyor olmam beni sahtekar mı yapar?

Kilomu beğenmiyo (boyum 180 kilom 92) ama ben seviyorum yani öyle elinize bıngıl bıngıl gelmez bi şey. o illa 80'e düş diyo iyi dşyorum onla buluştuğumuzda salata falan yerim eve gelince hamburger gömerim durumumuz o biraz. bu beni sahtekar mı yapar korkak mı sizce bilmiyorum istemiyorum kilo vermek diyemiyorum.

Sadece kız arkadaşımın yanında diyet yapıyor olmam beni sahtekar mı yapar?
Cevapla