Güncellemeler
+1 yıl
Fikri olan
Çatlama olup bakterinin gitmesi için ele kanama olması lazım soyulan deri den sonra bakteri girer mi ellere enfeksiyon yaptım yolsa soyulan deri zaten ölü deri midir
Benim her ağustosta elimdeki, avucumdaki deriler soyulur kendini yeniler. Hiç bir sıkıntısını yaşamadım. Mikrop kapma ihtimali yok. Çatlakta ise kan akışı olursa mikrop kapma ihtimali daha yüksek.
Cevap
0Cevap
Erkeklerden En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?