Vertigo teşhisi alıp sonrasında nörolojiye gidenler var mı? Deneyimlerinizi paylaşır mısınız?

Merhaba. Ben ilk acile gittim. Dış kulak yolu enfeksiyonu dediler. Bir hafta sonra doktora gittim. Vertigo dedi. İki gün ilaçları kullandım. Sonra Üniversitede doktora tekrar gittim nörolojiye git dedi. Baş dönmem var. İnanılmaz kısa sürüyor. Kulak çınlamam vs hiçbir şekilde yok. 10 senedir kan değerlerine baktırmıyorum ve 4 senedir göz doktoruna gitmedim. Doktor o yüzden de olabilir dedi. Ben sadece mr deneyimini ve sonuçlarınızı merak ediyorum. Lütfen bana yardımcı olur musunuz?

Vertigo teşhisi alıp sonrasında nörolojiye gidenler var mı? Deneyimlerinizi paylaşır mısınız?
Cevapla