Rahim ağzım kısa olduğu için rahmime dikiş atılması gerekiyor. Serklaj hakkında bilgisi olan var mı?

Benim gibi problem yaşayanlar kendi veya çevresinde vardir ya da yaptıranlar vardır diye umuyorum. bir önceki bebeğim rahim agzı yetmezliğinden dolayı düştü ve doktor bir sonraki gebeliğinde rahim ağzı dikişi olman gerekiyor dedi ben endişe ediyorum. Bi'Bilen varsa paylaşabilir mi herhangi bir zararı var mı? Özellikle de dikişi yaparlarken uyuşturuyorlar mu çünkü beni o acı da endişelendiriyor..

Rahim ağzım kısa olduğu için rahmime dikiş atılması gerekiyor. Serklaj hakkında bilgisi olan var mı?
Cevapla