Güncellemeler
+1 yıl
5 gün geçti genellikle oturunca ağrımıyor ama araba koltuğunda oturunca ağrıyo. Neyse şükredeyim daha iyiyim :DD
Güncellemeler
+1 yıl
2 hafta geçmesine rağmen oturunca zonkluyo kırıldı galiba :-(
1 saat geçti ve hala ağrıyor dlsksksjsjs tatilimin son günündeki uğursuzluk 🥱
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
20Cevap
Geçmiş olsun
Geçmiş olsun hanımefendi koşarken kısa adımlar atın düşmezsiniz bir kaç güne kadar geçer
Teşekkür edwrimmm 😊😊
Rica ederim hanımefendi
Şişkinlik ya da kizarliklik olmuştur. Kırık çıkık olduğunu sanmıyorum
Yok onlardan kızardı azcık
bir şey olmamıştır. Tatilin son gününe devam edebilirsin bence
Tamamdır teşekkür ederimm
Camia olarak senin g. tünün akıbetini merak ediyorduk. Bilgi vermen iyi oldu
biraz yanar ama geçer
kuyruk sokumu kemiği acımıyorsa gerisinden bir şey olmaz
Kız kimden kaöıyordhn
Ney?
Kuyruk sokumun ağrımıyorsa et ezilmesidir geçer
Sağoll
Geçmiş olsun uzan biraz geçer
Teşekkür ederim :))
Rica ederim 🙂
Sivri ya da keskin kenara düştün mü
Evet
Neren geldi sivri ya da keskin kenara
Götüm nerem olcsk
Götun onu anladım. Götunun neresi onu sordum. Kuyruk sokumu, kalça mi, başka bir yer mi. Birde neyin üstüne düştün
Kalça herhalde betonun üzerine düştüm
Ben anlamadım ki amacın cidden soru sormak mi ergen ergen tavırlar takilmak mi
Soru sormak ergen tribine niye giriyim Kalça olması gerekiyor galiba anlamında yazdım?
Yazma tarzına bakarsan neden öyle dedim anlarsın.
Sorum ciddi dedin ona göre cvp vereyim. Kemiğe yakın yerlerde et kesnigi olabilir. Kiloluysan düşmeye bağlı belde incinme olabilir. Sivri ya da kesici bişeye mi düştün dedim evet dedin ama anlaşılan sadece duz betona düştün doğru mu
Yani evet bwtona düştüm diyebiliriz.. Kilolu değilimdir kusura bakma yazım tarzım biraz öyledir...
Teşekkürler yine de
Morarmama, şişme var mi. Üzerine oturabiliyor musun
Morarma filan değil de biraz kızarıklık var üstüne oturabiliyorum fakat ağrıyor rahatsız ediyo biraz :-(
Kızarıklık nasıl, normal oturma ile bile kizarabilir. Düşmeye bağlı kızarık olup olmadığını ayırabilecek misin.
Ağır önemli olabilir
Bir 5 dk sonra yazarım kızarıklık büyüklüğünü de önemli bir şey midir diyorsun?
Evet. Diğer taraftan yaz istersen
Diğer taraf?
Mesaj olarak. Açık yazınca ceza yiyorum 🙈
Ohh anladım bu arada biraz kızarıklık var 😅
Ben yazamıyorum yoksa yazacağım da
Ha anladım ok teşekkürler yinedenn :))
Yazmayacak mısın 🙈
Sen neyi anladin 😂
Ben xp yetmediği için yazamıyorum
Bişey mi oldu
Hee ay yok yoldayım da eve geçiyorum internet yavaş
Anladım varınca yazarsın
Tamamm
Sende yazamiyorsun değil mi xp yetmiyor
Götun nasıl oldu ağrı var mj hala
Hala var ha
Arabada oturunca fena
Arabada otuma pozisyonun ile normal otuma pozisyonun arasında fark nedir
İkisi de aynı neden bende bilmiyorum
Arkaya doğru kaykilma falan oluyorsa birinde
Tam oralarak şimdi nere ağrıyor
Sakrum çatlamış olabilirsin
Eyvah
Neresi nasıl ağrıyor anlatsana
Bak tam kuyruk sokumunun orası böyle sanki bişi saplanmış gibi ağrıyor bir de bilmiyorum kuyruk sokumuyla ilgisi var mı ama tatilden döndükten sonraki 2 gün feci şekilde midem bulandı halsizdim baya
kalçayı kırmadıysan bir şey olmaz
Sağoll
krem sür biraz agrısını alır
Teşekkür ederim ☺☺
rica ederim gecmiş olsun
Götü elle muayene etmek gerek. Uzan sedyeye:)
Haydaa
Noldu be :)
😅😅
😘
Çanak zedelenmiştir bir şey olmaz
Oh teşekkürler 😀😀
Ricalar
Bi analiz yapmam lazim bakim popon zkzhzksjks
Ahahshsdhhdh
Bakim dötüne alooo xkxjzkxksk
Al bak yav
Istek attim far ile baslayan kullanici zkzhsksks
Pöçük çok acır
Geçer
Geçmiş olsun 😊
Teşekkür ederimm
Konuyla alakası yok rahatsız ediyorum kusura bakma lütfen dış görünüşle ilgili yardımcı olabilir misin bana fotoğraf atsam nasıl olduğumu söyler misin
Bir şey olmaz knk
Sağol knk
geçmiş olsun nazar
Sağol yaa 😅😅
Keske videosu olsaydi bi gulerdik
Ya abi ama cidden kötü düştüm yaa komik değil 😅😅
Hayır komik
Değilll acıdı çok kötü 😫😫
Videosu olsaydi sen kendin izleseydin aciyi unuturdun gulmekten haha dusunce millet cok güldü mü
Gülmek değil ayy diye bağırdı biri öküz gibi 😅😅 sonra iyi misin dediler
İyimisin peki
Eh işte ağrıyo hala
Uzun zamandir agriyorsa doktora gorun daha 1 gun falan olduysa bisey olmaz dinlen gecer
1 buçuk saat filan olmuştur düşeli
Bisey olmaz ovala biraz birazda dinlen hic biseyin kalmaz
Oy totonu yerim nasıl düştün ldlandnansnsn
Valla arkamda çocuk yakalamaya çalışıyodu bende koşuyom korktum diye bi kaydım totomun üstüne düşüp yavaş modla suya girdim dlslsksjfndk
Dlallala keşke bende gitseydim tatile pişman oldum mk mdmansba
Dosowowkdjjdjd
Nerede yaşıyorsun aşkooo mskajdja
Ay aşko slslskndnsns İstanbul'da yaşıyorum
popon kırılmadı di mi 😳
Yok Allah korusun
iyi iyi. Popon sağlammış 😊
:))
Canım baksana