bagirsagimda parazit var ama doktorum aileden bir tek bana ilac verdi tabi ben kasintim vs olmadigi icin hic kil kurdundan suphelenmedim o yuzden dikkat etmedim kasinti olmadigi icin hic temas etmedim tuvaletlerde kendimi temizledim ic camasirimi genelde sıkı kullandim
tedavi koyuldugundan beri yatagimi 1 kere ters cevirdim carsaflari degistirdim 1 kere 2 haftada tuvaleti kullandigimda camasir suyu kullaniyorum ve her tuvaletten sonra temizliyorum ellerimi yikiyorum tirnaklarim kisa ama ben tirnak yiyorum kendime engel olamiyorum ama ellerimi cok dikkatli yikiyorum bu evde birine gecer mi
yarin tedavinin 2. asamasina gecicem ve biticek ben ilk asamasindan beri kurt dokmeye devam ediyorum 2. asama bitince gecip gecmedigini kac gun sonra anlayabilirim? ve dikkat ediyor muyum bilmiyorum sizce ediyor muyum baslarda etmiyodum ama sort giymiyorum hep uzun kiyafetler giyiyorum siki ic camasirlari ustune sort ustune uzun bi alt giyiyorum kafami asiri kurcaliyo fikir verir misiniz?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer