Kil kurdum var dikkat ediyor muyum sizce gecer mi yaşayan biri bana fikir verebilir mi?

bagirsagimda parazit var ama doktorum aileden bir tek bana ilac verdi tabi ben kasintim vs olmadigi icin hic kil kurdundan suphelenmedim o yuzden dikkat etmedim kasinti olmadigi icin hic temas etmedim tuvaletlerde kendimi temizledim ic camasirimi genelde sıkı kullandim

tedavi koyuldugundan beri yatagimi 1 kere ters cevirdim carsaflari degistirdim 1 kere 2 haftada tuvaleti kullandigimda camasir suyu kullaniyorum ve her tuvaletten sonra temizliyorum ellerimi yikiyorum tirnaklarim kisa ama ben tirnak yiyorum kendime engel olamiyorum ama ellerimi cok dikkatli yikiyorum bu evde birine gecer mi

yarin tedavinin 2. asamasina gecicem ve biticek ben ilk asamasindan beri kurt dokmeye devam ediyorum 2. asama bitince gecip gecmedigini kac gun sonra anlayabilirim? ve dikkat ediyor muyum bilmiyorum sizce ediyor muyum baslarda etmiyodum ama sort giymiyorum hep uzun kiyafetler giyiyorum siki ic camasirlari ustune sort ustune uzun bi alt giyiyorum kafami asiri kurcaliyo fikir verir misiniz?

Kil kurdum var dikkat ediyor muyum sizce gecer mi yaşayan biri bana fikir verebilir mi?
Cevapla