Erkeklerin vücutları kadınlardan daha iyi değil mi?

Kast ettiğim şey şu erkeklerde mesela pek sivilce çıkmıyor ama kadınlarda ota boka sivilce çıkıyor. Erkeklerde kilo alamama, zayıf olma sorunu var. Ne yerlerse yesinler biz kadar kilo almıyorlar. Ben bunu erkek kardeşimde de görüyorum. Evde aynı yemek pişer. Ben ondan daha az yememe rağmen o benden daha çok yer ve şişman olan ben olurum. O benden daha zayıftır. Ben tost yaparsam kendime yarım ekmek yarım. O 1 ekmek yapar. Ben cipsi gıdım gıdım korkarak yerim her yediğimde de suçluluk hissederim. Ama o koca paket cipsi gömer. Ben günde 1 bardak kolayı geçmemeye çalışırım. Şekere dikkat etmeye çalışırım hatta kolayı önemli ölçüde azalttım. Maden suyuna yöneldim. Ama o meyvenin yanında kola içer. Gün içinde bardak bardak kola içer. Şekerleme yer. Çiğdemi istediği kadar yer ben 1 avuç yersem yerim onu bile yemem çoğunlukla ama yüzünde sivilce çıkar. Kardeşim gece yemek yer. Ben gece yemek yemem. Yerdim ara ara ama bunu sonra keserdim. Ama kardeşimin hiç kestiğini görmedim. Kardeşim çok zayıf değil ama ben onun kadar yesem valla 150 kilo olurdum. Ben 90 kiloyum boy 158. O da 75 kilo boyu da 175-178 gibi bir şey. Hareket desem o da yok. O da benim gibi evde. O sabaha kadar oyun oynar gün boyu uyur. Bense sabaha kadar otursam da 9-10 gibi kalkarım daha da uyumam. Evin içinde ufak tefek ev işleri falan yaparım.

Erkeklerin vücutları kadınlardan daha iyi değil mi?
Cevapla