Sadece şişlik veya büyüklük tek başına anlamlı değil. Enfeksiyon bası ağrısı yapar, idrar çıkışında zorlanırsın. Bir ihtimal farkı bir külot giydiysen veya deterjan değiştirdiysen ondan dolayı allejik ödem olabilir.
Bak güzel arkadaşım. Ben sağlık çalışanıyım. Bu sitede sağlık ile ilgili soru sorulmasına karşıyım şahsen. Neden biliyor musun, çünkü önüne gelen bı bok biliyormuş gibi yazıyor, sende onları okuyup karar veriyorsun, yanlış yönlendiriyor insanlar. Birisi yüksek tansiyona ne iyi gelir yazmış, cevaplarda tuzlu ayran iç yazıyor, tuzlu ayran tansiyonu daha da yükseltir, soruyu soran bunu dinleyip içse mazallah ölüme gider. Seni bu yüzden doktora gitmeye yönlendirmeye çalışıyorum
Anlıyorum kadınlar cevaplasa bi belki başlarına gelmiştir diye sordum her söylenene inansaydım zaten... Erkeklerinde belki partnerinde olmuştur diye sordum tabikide doktora gitmem lazım bi sorayım dedim yine de Parayla değil sonuçta soru sormak o anlamda yani
Ya tabi ki istediğini sorabilirsin, ancak sağlık söz konusu olduğunda senin sorduğun gibi spesifik bir konunun cevabı bir uzmana görünmektir. Hangi doktora gitmeliyim diye sor tabi ama benim hastalığım nedir gibi sormak çok yanlış, kimse burada uzman değil, birine iyi gelen sana tam tersi kötü gelebilir, birisi ben bilmem ne otu içtim geçti der, sen içersin kötü bir reaksiyon alırsın. Doktorlar bile tetkik yapmadan bir şey diyemiyorlar, senin de bir teste tetkike ihtiyacın var
Anladım, öyle yapmam ben zaten sadece merak ettim insanların düşüncelerini Bu konuları aslında gençleri bilinçlendirselwr iyi olmaz mı sence de? Yanlış mı düşünüyorum?
19 yaşındayım artık geç olmadan bu şeyleri öğrenmek istiyorum Beğendiğin bir kaynak var mı? önerebileceğin bir şey? Eskiden kendim araştırıyordum ama sonra yaşıtlarımın hiçte öyle yapmadıklarını gördüm bana çok takıntılısın demişti hayat kendisi sana öğretir bu şeyleri dedikten sonra bıraktım bu konuları ama yanlış yaptığımı düşünüyorum risk almaya değmez bu gibi şeyler
Rica ederim. Meslek gereği bunları öğrenmek için ayrıca çaba harcamadığım için pek de araştırma yapmadım, o yüzden güvenilir olarak nereden öğrenilir bilmiyorum açıkçası. Tek bildiğim evrimağacı, onun da bilimsel temeline güveniyorum. Sendeki basit bir kist te olabilir, başka bir şey de, muayene edilmesi gerekir. İyi akşamlar
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Sertlik sıcaklık varsa enfeksiyon olabilir iç ama bu da idrar yapmanı zorlaştırırdı. Bartolin kisti ile karıştırıyor olmayasın.
Vajinanın normal sıcaklığı var
Bahsettiğin kist iç dudaklarda oluyormuş bendeki üretrusun büyük olması ya da şişmiş gibi durması
Sadece şişlik veya büyüklük tek başına anlamlı değil. Enfeksiyon bası ağrısı yapar, idrar çıkışında zorlanırsın. Bir ihtimal farkı bir külot giydiysen veya deterjan değiştirdiysen ondan dolayı allejik ödem olabilir.
Acaba tırnağımla zarar vermiş olabilir miyim hahahah çok cahilim bu konuda
Olabilir. Yani muayene etmek lazım, geçmezse kadın doğumcuya gidebilirsin.
Bebeğim kadın doğum uzmanına gitsen
Korkuyorum ama
Kimden?
Mikrop kapmaktan
Doktordan mı kapacaksın mk?
Evet temizliğe dikkat etmeyen bir doktordur belki
Bide çekiniyorum gitmekten
O zaman bas parayı Amerikan Hastanesi'ne falan git
Allam ya bi soru sorduğuma pişman ettiniz
Bak güzel arkadaşım. Ben sağlık çalışanıyım. Bu sitede sağlık ile ilgili soru sorulmasına karşıyım şahsen. Neden biliyor musun, çünkü önüne gelen bı bok biliyormuş gibi yazıyor, sende onları okuyup karar veriyorsun, yanlış yönlendiriyor insanlar. Birisi yüksek tansiyona ne iyi gelir yazmış, cevaplarda tuzlu ayran iç yazıyor, tuzlu ayran tansiyonu daha da yükseltir, soruyu soran bunu dinleyip içse mazallah ölüme gider. Seni bu yüzden doktora gitmeye yönlendirmeye çalışıyorum
Anlıyorum kadınlar cevaplasa bi belki başlarına gelmiştir diye sordum her söylenene inansaydım zaten...
Erkeklerinde belki partnerinde olmuştur diye sordum tabikide doktora gitmem lazım bi sorayım dedim yine de
Parayla değil sonuçta soru sormak o anlamda yani
Ya tabi ki istediğini sorabilirsin, ancak sağlık söz konusu olduğunda senin sorduğun gibi spesifik bir konunun cevabı bir uzmana görünmektir. Hangi doktora gitmeliyim diye sor tabi ama benim hastalığım nedir gibi sormak çok yanlış, kimse burada uzman değil, birine iyi gelen sana tam tersi kötü gelebilir, birisi ben bilmem ne otu içtim geçti der, sen içersin kötü bir reaksiyon alırsın. Doktorlar bile tetkik yapmadan bir şey diyemiyorlar, senin de bir teste tetkike ihtiyacın var
Anladım, öyle yapmam ben zaten sadece merak ettim insanların düşüncelerini
Bu konuları aslında gençleri bilinçlendirselwr iyi olmaz mı sence de? Yanlış mı düşünüyorum?
Kesinlikle gerekli tabi. Tabulaştirildigi için bu konular ne yazık ki öğrenmek de zor
19 yaşındayım artık geç olmadan bu şeyleri öğrenmek istiyorum
Beğendiğin bir kaynak var mı? önerebileceğin bir şey?
Eskiden kendim araştırıyordum ama sonra yaşıtlarımın hiçte öyle yapmadıklarını gördüm bana çok takıntılısın demişti hayat kendisi sana öğretir bu şeyleri dedikten sonra bıraktım bu konuları ama yanlış yaptığımı düşünüyorum risk almaya değmez bu gibi şeyler
mesela şu site oldukça eğtici ve bilimsel temellidir.
https://evrimagaci.org/etiket/cinsellik-14
Onu biliyordum teşekkürler
Rica ederim. Meslek gereği bunları öğrenmek için ayrıca çaba harcamadığım için pek de araştırma yapmadım, o yüzden güvenilir olarak nereden öğrenilir bilmiyorum açıkçası. Tek bildiğim evrimağacı, onun da bilimsel temeline güveniyorum. Sendeki basit bir kist te olabilir, başka bir şey de, muayene edilmesi gerekir. İyi akşamlar
Daha önce nasıldı
Hatırlamıyorum valla
Ağrı sızı yapmıyorsa normali o dur yeni farketmişsindir aşkom