Arkadaşlar benim gözüm 1.75 miyop ve astigmat acaba lazer ile göz ameliyatı olan var mı aranızda nasıl oldunuz birde ne kadar bir fiyata ameliyat oldunuz tecrübelerini aktaracak biri var mı
Göz ameliyatı önerir misiniz fiyatı ne kadar ortalama?
Kessinlikle tavsiye etmiyorum 1,75 derece ve 2 derece olan gözlerimle lazer olmaya karar verdim hayatım mahvoldu 22 yaşındayım hayatımınım yanlışını yaptım başarısız oldu keratakonus oldum hayatım bitti gözlükle falan göremiyorum eski halimi mumla arıyorum bu hastalık ömür boyu benimle berabwr olcak tamamen tedavisi falan yok böyle bi hataya düşme bana böyle risklerinden bahsedilmedi
Tavsiye etmiyorum kessinlikle olmayın ben oldum hayatım bitti keratakonus oldum gözlükle bile göremiyorum gözlüklü hallerimi çok özledim eskiyi mumla arıyorum keratakonusun kalıcı bi tedavisi falanda yok ilerleyici bi hastalık ve bende netlik yok gözlükle bile görülmüyor