Su grafikte hareketsizlik oranı yüksek bu kötü bir şey mi. ? (bilgisi olan yorumlasın.)?

Su grafikte hareketsizlik oranı yüksek bu kötü bir şey mi. ? (bilgisi olan yorumlasın.)?

Sperm testi sonucum. Labta çalışan veya üroloji alanında olanlar yorumlasın gerisi grafik yorumu yapmasın. Onu yapabiliyorum kendim.

Su grafikte hareketsizlik oranı yüksek bu kötü bir şey mi. ? (bilgisi olan yorumlasın.)?
Cevapla