Bu insanlar ne zaman kaba olmayı bırakacak?

Abi dandik mal satıyor. Zaten yırtılan kısmı belin lastik kısımı. Bacak kısmı yırtılmadı. Boyum uzun olduğu için ve kaslarım var biraz squat çalıştığımdan. E haliyle 180 boya 38 beden mi alınır ne saçma bir cevap ya. S ve m beden olmayan herkes kilolu mu oluyor. Resmen tüm motivasyonum düştü şu an çünkü zor zayıflayan birisiyim getçekten. Hem dandik mal satıyor hem de kilonuz var diyor sanki vücudumu gördü de neyse. Bu terbiyesiz insanlardan bıktım artık
Bu insanlar ne zaman kaba olmayı bırakacak?
Güncellemeler
+1 yıl
Kabul ediyorum arkamda kalan yanlarım var zaten orası zorladı biraz. Ne bileyim kırıcı yani
Güncellemeler
+1 yıl
Ürün tam bedenim bile değil dar kalıplı bir ürün diye 1 beden büyük aldım. Yani bu demek oluyorki bende sıkıntı yok. Ayrıca ben direkt değerlendirmemi yaptım geçtim. İade de etmedim üç kuruş şey için böyle varoşlarla yüz göz olmamak içinde neyse. Dandik mal sattığı gerçeğini değiştirmez. Lastik kuşum normal çekerken ilk giyişimde yırtıldı be zorladım ne bir şey. Üstüme de oldu. Bir tane aptal gelmiş haklı diyor ya ne beyinsizsiniz.
Bu insanlar ne zaman kaba olmayı bırakacak?
Cevapla