Güncellemeler
+1 yıl
Gözlüklü kendimi çirkin hissediyorum Allah günah yazmasın erkek arkadaşım bu yüzen olmamış olabilir
Güncellemeler
+1 yıl
Gözlük yıllarca kullanınca böyle oldum özgüven etkiliyor
Miyop Astigmatım var sağ ve sol 3.75.4.75 biri miyopum ilerliyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Bendede aynıları var fakat parasından ziyade göz çizdirmeye karşıyım sen hiç doktorların göz çizdiediğini gördün mü hep gözlük kullanıyor çünkü bu işte bir bit yeniği var
Haklısın hepsi gözlüklü bende bundan şüphelendim kendileri fözlük takıyor ameliyat olmuyor ikinci kez göz çizdiren tanıdığım var hem lens hem gözlük pahalı 6yaşımdan beri gözlük kullanmaktan sıkıldım
Belki çerçeveden sıkılmış olabilirsin kendine başka gözlükler alabilirsin. Bazı şeyleri kabullenmek lazım
Kendimi güzel buluyorum gözlüksüz gözlüklü güzel degilim 😑😑😑
Bazı gözlükler var sanki gözünde yokmuş gibi ondan alabilirsin bu arada bende gözlüksüz çok yakışıklıyımdır :)
Aynı bende gözlüklü kendimi güzel bulmuyorum
Çok güzel olduğunuzu söylediniz merak ettim insatagram var mı
Gözlüklü güzel buluyorum ama sana göre çirkin veya güzelim ben insanlarğ tiple yargılamam
Bazı fakeler olmasa daha iyi
Merak ettim sadece tabiki bende yargılamam işte merak ettim var mı instagram
Tabi siz bilirsiniz vermemek en doğal hakkınız
No bura iyi
Yedi tepe göz hastanesi daha, uygun sanırım tanıdığım doktor var ister isen görün ona Belkıs ilgaz yalvaç ismi
Siz ameliyat oldunuz mu
Göz tansiyonu için ameliyat oldu arkadaşım oradan biliyirum birebir tanıyorum da
Benim miyop ilerliyor olamzmışım
Ne dusnuyorsun peki gec kalma derim
Olmamak kör olma riskide var zaten körüm